Systemy elektryczne wspomagające pracę kierowcy i ich charakterystyka

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Onak, Marek
dc.contributor.author Bommersbach, Jakub
dc.date.accessioned 2015-02-14T08:21:38Z
dc.date.available 2015-02-14T08:21:38Z
dc.date.issued 2015-01-29 16:32:36
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8563
dc.description.abstract Temat mojej pracy licencjackiej „Systemy elektryczne wspomagające pracę kierowcy i ich charakterystyka” wydaje się być „tematem rzeką”, z czym się oczywiście zgadzam i twierdzę, że można o nich wiele mówić, w związku z czym, w swojej pracy licencjackiej chciałem opisać te, które według mnie są najważniejsze, jak również te, które są najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi, wdrażanymi nie tylko dla kierowców ciągników siodłowych jak również te, które są dostępne dla kierowców samochodów osobowych, ponieważ jest wiele zawodów, w których wymagana jest często wielogodzinna jazda samochodem. W swojej pracy odniosę się do aspektów praktycznych jak również teoretycznych ponieważ wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy jak rozbudowane są te systemy oraz jak zawiła może być ich konstrukcja w oparciu o nowatorskie rozwiązania i ciągłe modernizacje. Materiały których używałem to przede wszystkim literatura fachowa, między innymi informatory Bosch’a jak również materiały ogólnodostępne na stronach internetowych i w prospektach marek Volvo, Scania, Mercedes-Benz, Man. Ponadto wykorzystuję własną wiedzę zdobytą podczas moich trzech lat pracy dla Marki Nissan pogłębiając informacje na Jej temat z dokumentów dostępnych dla pracowników tejże marki. pl
dc.description.abstract The title of my thesis "Electric Systems to support the work of the driver and their characteristics" seems to be "the subject of the river," so of course I agree and saying that you can talk about them and therefore in his thesis that I wanted to describe these I think are the most important as well as those which are the latest technological solutions implemented not only for drivers of tractors as well as those that are available for drivers cars because there are many professions that require often many hours driving. In my work I will refer to aspects of theoretical as well as practical because many people do not realize how complex these systems are and how intricate the design may be based on innovation and continuous improvements. The materials I used mainly literature, including Bosch guides as well as public materials on websites and brochures brands Volvo, Scania, Mercedes-Benz, Man. In addition, I use my knowledge gained during my three years of work for the Nissan brand deepening her information about the documents available to employees of that brand. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject ABS pl
dc.subject ESP pl
dc.subject tempomat pl
dc.subject electrical systems pl
dc.subject cruise control pl
dc.subject systemy elektryczne pl
dc.subject road tractor pl
dc.subject ciągnik siodłowy pl
dc.title Systemy elektryczne wspomagające pracę kierowcy i ich charakterystyka pl
dc.title.alternative Electrical systems to support the work of the driver and their characteristics pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2015-02-13T13:06:18Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info