Motywacja do pracy w organizacji - pracownicy firmy Forever Living Products Poland

Brak miniatury

Data

2008

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest przedstawienie systemu motywacji jaki występuje w firmie „Forever” i próba doszukania się oraz oceny jego najefektywniejszych elementów. Hipoteza badawcza zakłada, że również w firmach opartych na zasadach marketingu sieciowego odnajdujemy zastosowania teorii i elementów procesu motywacyjnego. Wykorzystanych w różnych proporcjach i na rożne sposoby. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I poświęcono zarządzaniu zasobami ludzkimi. Opisuje początki i istotę ZZL kładąc nacisk na najważniejsze cechy jakie w nim odgrywa motywacja. Przedstawia również krótko teorie motywacji według przyjętych podziałów. Rozdział II w całości próbuje odkryć, co kryje się za terminem: motywacja. Opisuje ten termin w ujęciu psychologicznym, przedstawia również główne rodzaje i czynniki motywacji. W jednym z podrozdziałów próbuje przedstawić jak wygląda motywacja różnych grup pracowniczych. Rozdział III opisuje firmę „Forever” jako miejsce badań. Przedstawia jej historię, produkty, uwzględniając opis wszystkich certyfikatów jakie posiadają i ogólną działalność, nie zapominając również o krótkim opisie pracowników w tym przypadku dystrybutorów. Rozdział IV analizuje elementy systemu motywacji w firmie „Forever”, czynniki i rodzaje. Przedstawia szczegółowo zasady i elementy regulaminowe tej działalności. Prezentuje wyniki przeprowadzonych badań. Oprócz literatury naukowej wykorzystane materiały pochodzą ze strony internetowej firmy oraz wydawanych co miesiąc czasopism.

Opis

Słowa kluczowe

motywowanie pracowników, motywacja do pracy, zarządzanie zasobami ludzkimi, systemy motywacyjne, studium przypadku

Cytowanie