Specyfika motywowania pracowników obsługi klienta na przykładzie Firmy „ROGALA”

Ładowanie...
Miniatura

Data

2015-07-03 14:35:04

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

W pracy magisterskiej poruszono problem systemu motywowania pracowników w firmie Rogala. Celem pracy jest ocena skuteczności motywowania pracowników w firmie oraz szczegółowa analiza motywowania jako podstawowego czynnika efektywności pracy. Praca składa się z czterech rozdziałów, gdzie w pierwszym rozdziale przedstawiono najważniejsze pojęcia i teorie motywowania pracowników. Rozdział drugi ukazuje główne instrumenty motywowania, zarówno finansowe jak i niefinansowe. Rozdział trzeci jest charakterystyką firmy sieci sklepów Delikatesy Centrum. W rozdziale tym poddano charakterystyce główne cele firmy, strukturę organizacyjną, a także system motywowania pracowników firmy. Rozdział czwarty zawiera szczegółową analizę wyników badań przeprowadzonych wśród pracowników firmy. Analiza dotyczyła głównych sposobów motywowania w firmie, a także podjęto próbę ich oceny w kontekście opinii pracowników firmy. Część teoretyczna pracy to prezentacja teorii napisana w oparciu o literaturę przedmiotu, szczególnie uwzględniającą istotę, charakter i techniki motywowania. Natomiast część badawcza została napisana w oparciu o analizę danych uzyskanych z ankiety przeprowadzonej wśród pracowników zatrudnionych w firmie.
The thesis addresses the issue of system of motivating employees in the company Rogala. The aim of the study is to evaluate the effectiveness of motivating employees in the company and a detailed analysis of motivating as the primary factor of work efficiency. The work consists of four chapters. The first chapter presents the main concepts and theories of motivating employees. The second chapter schows the main instruments of motivation, both financial and non-financial. The third chapter is a characterization of the chain of shops „Delikatesy Centrum”. This chapter characterizes the main objectives of the company, the organizational structure and the system of motivating employees. The analysis concerns the main ways of motivating in the company, as well as it is an attempt to assess them in the context of opinion of the employees. The theoretical part of the worki s a presentation of the theories written on the basis of literature, especially taking into account the nature, character and motivation techniques. In contrast, the research part was written based on an analysis of data from the survey carried out among the employees in the company.

Opis

Słowa kluczowe

motywowanie, system motywacyjny, zaangażowanie pracowników, firma rogala, zarządzanie zasobami ludzkimi, motivational system, involvement of workers, company Rogala, human resources management, motivating

Cytowanie