Proces tworzenia kampanii reklamowej na przykładzie kampanii portalu muzycznytarnow.pl

Ładowanie...
Miniatura

Data

2009-07-09 19:59:01

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Komunikowanie się z otoczeniem jest jednym z najważniejszych aspektów życia człowieka. Podstawową formą komunikacji marketingowej o charakterze masowym jest reklama. Stanowi ona masową, odpłatną oraz bezosobową formę prezentowania oferty sprzedaży przez określonego sprzedawcę. To szczególna forma procesu komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Działalność reklamowa firmy realizowana jest w ramach jej strategii marketingowej. W zależności od przyjętych kierunków rozwoju i celów firmy, sporządzany jest szczegółowy program tej działalności. Komunikacja marketingowa jest celową działalnością przedsiębiorstwa w konkurencyjnym otoczeniu rynkowym, o wyraźnie perswazyjnym charakterze. Cel niniejszej pracy sprowadza się do zaprezentowania i omówienia reklamy jako formy komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z potencjalnymi klientami, a także przedstawienia możliwości wykorzystania kampanii reklamowej do zaprezentowania produktu i możliwości powiadomienia odbiorców o jego istnieniu. Autorka ma na celu pokazanie, że kampania reklamowa na przykładzie portalu www.muzycznytarnow.pl jest odpowiednią formą zaprezentowania produktu, dzięki czemu firma komunikuje się poprzez stworzenie odpowiednich reklam dla produktu.

Opis

Słowa kluczowe

reklama, komunikacja marketingowa, kampanie reklamowe

Cytowanie