Plan marketingowy Gospodarstwa Agroturystycznego „Leśne Zacisze”

Ładowanie...
Miniatura

Data

2015-07-07 23:30:03

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Niniejsza praca przedstawia rozważania na temat projektowanej działalności gospodarstwa agroturystycznego. Usługi agroturystyczne zdobywają coraz większą popularność na rynku usług turystycznych. W związku z tym w pracy opisano plan marketingowy tegoż gospodarstwa. Praca zawiera cztery rozdziały, z czego pierwsze dwa mają formę teoretyczną, kolejne dwa to część empiryczna. W pracy przedstawiono autorskie propozycje w tworzeniu gospodarstwa agroturystycznego „Leśne Zacisze”. Wyjątkowość i bogactwo doświadczeń, które są związane z pobytem na farmie, sprawiają, że turystyka wiejska staje się coraz bardziej popularną formą spędzania czasu wolnego poprzez poznanie życia na wsi, bezpośredni kontakt z rolnikami, uczestniczenie w pracach polowych oraz karmienie zwierząt. Autorka skupiła się na sprofilowaniu oferty pod kątem konkretnej grupy odbiorców z małymi dziećmi. Przygotowaną ofertę autorka przekaże odbiorcom przy wykorzystaniu środowiska internetowego oraz niestandardowych form promocji jakimi są „personal selling" oraz propaganda turystyczna. Celem pracy było nakreślenie kierunku działalności, ukazanie walorów przyrodniczych polskiej wsi oraz przedstawienie symulacji pod kątem kosztów jakie trzeba będzie ponieść wcielając pomysł w życie.
The purpose of this thesis is to analyse the design of running an agritourism farm. The agritourism services are nowadays growing in popularity. For this reason in this paper a business plan of such a place is suggested. The thesis is composed of four chapters, two of them are theoretical while the third and the fourth chapter is practical. The paper illustrates the author’s ideas of creating the agritourism farm “Leśne Zacisze”. The uniqueness and variety of experiences which are connected to staying on this farm make the rural tourism a fashionable form of spending spare time by learning about country life, a direct contact with farmers, participating in farm work and feeding animals. The author focuses on adjusting the offer as far as customers with small children are concerned. The ready offer will be presented to customers via the Internet or by using some non-standard forms of promotion like personal selling or so-called tourist propaganda. The aim of the thesis was to outline the course of action for the described agritourism farm, to show the beauty of Polish countryside and to make an analysis of costs which need to be taken into consideration when an idea is put into practice.

Opis

Słowa kluczowe

promocja, plan marketingowy, gospodarstwo agroturystyczne, atrakcje, promotion, marketing plan, agritourism farm, attractions, agroturystyka, agrotourism

Cytowanie