Szkolenia pracowników, jako instrument rozwijania potencjału pracy w przedsiębiorstwie

Ładowanie...
Miniatura

Data

2015-07-02 00:09:08

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Niniejsza praca dyplomowa została poświęcona identyfikacji potrzeb szkolenia i rozwoju pracowników. Badania potwierdzające niezwykle istotny wpływ szkoleń na efektywność pracy zostały przeprowadzone w salonie sprzedaży firmy PLAY, zajmującej się świadczeniem usług z zakresu telekomunikacji. Pierwsza część pracy skupia się na teoretycznym ujęciu procesu szkoleń w rozwijaniu pracowników na podstawie literatury przedmiotu. W drugiej części zostanie przedstawiony typ badanej organizacji – w tym przypadku wyżej wspomnianej firmy telekomunikacyjnej. Trzeci rozdział to dokonanie przedstawienia koncepcji badań oraz identyfikacji i analizy procesu szkolenia pracowników w salonie sprzedaży oraz przedstawieniu wniosków biorąc pod uwagę całościową opinię pracowników na temat szkoleń zaczynając od oczekiwań a kończąc na rzeczywistej ocenie wyglądu szkoleń przez pracowników pracujących w salonie sprzedaży.
This diploma work is devoted to identification necessity of employees trainings and process of development. Research which confirmed a huge influence of trainings in organizations was made in showroom of Polish mobile company PLAY. First part of the work is devoted to theoretical aspects of trainings and is based on professional literature. The second part of work shows the most important informations and type of company where the research was made. Third part had been identification and analysis of research that was made with workers of company, the concept of that research and final results according to workers expectations and the real look of trainings there.

Opis

Słowa kluczowe

proces szkolenia, rozwój pracowników, zarządzanie zasobami ludzkimi, efektywność, process training, staff development, human resource management, efficiency, szkolenia, organization, organizacja, training

Cytowanie