Wykorzystanie portali społecznościowych w komunikacji marketingowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Honkisz, Małgorzata
dc.contributor.author Snopkowski, Aleksander
dc.date.accessioned 2015-12-17T13:59:41Z
dc.date.available 2015-12-17T13:59:41Z
dc.date.issued 2015-11-09 00:31:35
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8793
dc.description.abstract Portale społecznościowe nie od dziś pokazują siłę, która umożliwia nie tylko komunikację między najbliższymi znajomymi. W dzisiejszych czasach Internet to niepozornie coraz silniejszy środek przekazu wszelkich informacji. Rozwój Sieci a tym samym portali społecznościowych doprowadził do tego, iż społeczeństwo zasypywane jest tysiącami informacji przez co tradycyjna reklama dla wielu osób odeszła w niepamięć. W rozdziale pierwszym autor zwróci szczególną uwagę na ukazanie czym w rzeczy samej jest marketing społecznościowy, jak również przedstawi jego istotne odłamy, które pomocne będą w dalszych rozważaniach autora. Część druga pracy w szczególności poświęcona zostanie ukazaniu fenomenu prowadzenia efektywnej kampanii reklamowej na portalu Facebook. W części trzeciej przedstawiona zostanie analiza badawcza, poprzez którą autor szczegółowo przeanalizuje wyniki i materiały zgromadzone w oparciu o ankietę. Zaangażowanie coraz większej liczby aktywnych internautów, jak i powszechne zainteresowanie ze strony handlowców działaniami marketingowymi mogą okazać się kluczem do budowania sukcesu oraz pozytywnego wizerunku firmy. Empiryczna część pracy pokazuje, że fenomen portali zaspakaja ludzkie potrzeby w dzisiejszych czasach. Poprzez portale społecznościowe i ich efektywne wykorzystanie można zachęcić konsumentów do dzielenia się swoimi własnymi pomysłami i wykorzystać je w pracy przedsiębiorstw nad tworzeniem i rozwojem swoich produktów na tle konkurencji. pl
dc.description.abstract For several years social networks have been demonstrating exceptional power going well beyond a simple communication between friends, relatives or acquaintances. Nowadays, internet is becoming more and more powerful medium to exchange any type of information and ideas. Internet network’s development including social networks generate an enormous volume of information which is delivered every day to millions of people. As a result, traditional forms of advertising are less and less efficient. In the first chapter the author will focus on defining what the social network is about as well as demonstrate different types of social networks which will be the baseline for further considerations in the following chapters. The second part will be devoted to demonstrating a phenomenon of an efficient marketing campaign carried out by Facebook. Finally, in the third part the author will present results of his research analysis and conclusions drawn from a survey conducted for the purpose of this thesis. More and more companies and salespeople realize today, that in order to build a positive company image and be successful on the market they need to be present in social network and engage more active internet users. The empirical part of this thesis provides evidence that today the social network phenomenon can even fulfill human needs. An effective use of social networks provides an exceptional opportunity to encourage customers to share their own ideas in order to accelerate a development of competitive products and services. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject portale społecznościowe pl
dc.subject internet pl
dc.subject marketing społecznościowy pl
dc.subject efektywność pl
dc.subject konsument pl
dc.subject social networks pl
dc.subject internet pl
dc.subject social marketing pl
dc.subject efficiency pl
dc.subject consumer pl
dc.title Wykorzystanie portali społecznościowych w komunikacji marketingowej pl
dc.title.alternative Application of social networks in marketing communication plans pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2015-12-10T14:17:38Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info