Wykorzystanie analizy strategicznej w funkcjonowaniu i rozwoju małej firmy handlowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gwiżdż, Andrzej
dc.contributor.author Nowakowska, Beata
dc.date.accessioned 2016-01-03T10:29:07Z
dc.date.available 2016-01-03T10:29:07Z
dc.date.issued 2015-07-29 16:45:20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8849
dc.description.abstract Praca dotyczy wykorzystania analizy strategicznej w funkcjonowaniu i rozwoju małej firmy handlowej. Zarządzanie strategiczne identyfikuje bowiem problemy dotyczące przedsiębiorstwa. Wybór odpowiedniej strategii pozwala na dostosowanie przedsiębiorstwa do otoczenia. Dla firmy jest to niezbędne dla utrzymania odpowiedniej pozycji na rynku względem rosnącej konkurencji. Empiryczna część pracy zawiera analizę sklepu spożywczo – przemysłowego ,,Krystyna Kołodziejczyk”. Badanie zostało przeprowadzone głównie za pomocą analizy SWOT. Jego efektem było określenie mocnych i słabych strony firmy, jak również przedstawienie jej szans i zagrożeń. Pozwoliło to wyciągnąć wnioski, które będą pomocne przy poprawie sytuacji firmy. Przedsiębiorstwo powinno polepszać swój wizerunek i zacząć wprowadzać zmiany, które będą atutami firmy. pl
dc.description.abstract The thesis involves application of strategic analysis in the functioning and development of a small trading company. In fact, strategic management identifies problems concerning the company. Selection of the right strategy allows for adaptation of the company to the environment in relation to growing competition. The empirical part of the thesis contains an analysis of an industrial - grocery shop, "Krystyna Kołodziejczyk". The study was conducted mainly by the SWOT analysis. Its effect was determination of the strengths and weaknesses of the business website, as well as presentation of its opportunities and threats. This made it possible to draw conclusions which will be helpful in improving the situation of the company. The company should upgrade its image and introduce changes that will be the strengths of the company. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject otoczenie pl
dc.subject konkurencja pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject sklep spożywczo – przemysłowy pl
dc.subject strategic management pl
dc.subject environment pl
dc.subject competition pl
dc.subject SWOT analysis pl
dc.subject Krystyna Kołodziejczyk pl
dc.subject industrial - grocery shop "Krystyna Kołodziejczyk" pl
dc.title Wykorzystanie analizy strategicznej w funkcjonowaniu i rozwoju małej firmy handlowej pl
dc.title.alternative Application of strategic analysis in the functioning and development of a small trading company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2015-12-22T11:38:32Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info