dc.contributor.advisor |
Lizak, Jadwiga |
|
dc.contributor.author |
Kosecki, Dominik |
|
dc.date.accessioned |
2016-02-06T09:29:30Z |
|
dc.date.available |
2016-02-06T09:29:30Z |
|
dc.date.issued |
2015-07-27 19:58:42 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/8891 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca dyplomowa przedstawia i bada strategie wpływu na ludzi w reklamach. Głównym założeniem tej pracy było uzyskanie odpowiedzi na pytania dotyczące tego jaki jest ogólny stosunek klientów do reklam, czy są oni świadomi wpływu reklam na ich zachowania i decyzje zakupowe oraz która z metod wpływu jest najbardziej skuteczna. W wyniku przeprowadzonych badań można stwierdzić, iż odbiorcy reklam są wobec nich krytyczni, jednak w różnym stopniu ulegają wpływowi wszystkich strategii perswazji w przekazach reklamowych, a najbardziej skuteczną metodą wpływu są emocje, a w szczególności te pozytywne. Oprócz podstawowych funkcji, reklamy powinny spełniać jeszcze jedną ważną rolę - powinny zapewniać odbiorcom pozytywnych wrażeń i odczuć. |
pl |
dc.description.abstract |
This thesis presents and examines the strategies to influence on people in the advertising. The main objective of this thesis was to answer the questions on this what is the general attitude to advertising clients, whether they are aware of the impact of advertising on their behavior and purchasing decisions, and which strategy is most effective. As a result of the study it can be concluded that the advertising audiences are critical to them, but to varying degrees are influenced by any strategies of persuasion in transmission of advertising, and the most effective method of impact are emotions, particularly positive ones. In addition to basic functions, advertising should meet another important role - should ensure that customers positive impressions and feelings. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
strategie wpływu |
pl |
dc.subject |
strategie perswazji |
pl |
dc.subject |
reguły wpływu |
pl |
dc.subject |
perswazja w reklamie |
pl |
dc.subject |
metody perswazji |
pl |
dc.subject |
impact strategies |
pl |
dc.subject |
the strategies of persuasion |
pl |
dc.subject |
rules impact |
pl |
dc.subject |
persuasion in advertising |
pl |
dc.subject |
methods of persuasion |
pl |
dc.title |
Strategie wywierania wpływu na ludzi w przekazie reklamowym |
pl |
dc.title.alternative |
Strategies to influence the people in the transmission of advertising |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2016-02-03T12:45:32Z |
|