dc.contributor.author |
Nikitin, A.V. |
|
dc.contributor.author |
Ivanova, T.H. |
|
dc.contributor.author |
Britchenko, I.G. |
|
dc.contributor.author |
Momot, O.M. |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-21T11:12:55Z |
|
dc.date.available |
2016-04-21T11:12:55Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Marketynh u banku: navch.-metod. posib. dlya samost. vyvch. dysts. / A.V. Nikitin, T.H. Ivanova, I.G. Britchenko, O.M. Momot ; za zah. red. A.V. Nikitina. — K. : KNEU, 2010. — 474, [6] s. |
pl |
dc.identifier.isbn |
978-966-483-359-9 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/8980 |
|
dc.description.abstract |
Edukacyjno metodyczny przewodnik do samodzielnej nauki przedmiotu "Marketing w banku" jest przygotowany dla studentów studiujących według planu studiów licencjackich i uczą tego przedmiotu jako przedmiotu do wyboru. Edycja uzupełnia książkę naukową z przedmiotu "Marketing w banku" (zespół autorów za redakcją А. В. Nikitina, wydany KNEU 2006 r.) z uwzględnieniem właściwości kompetencji przyszłych specjalistów z zawodu "Marketing".
W edukacyjno metodycznym podręczniku są rozpatrzone teoretyczne i praktyczne aspekty kursu, mieszczą się pytania do samokontroli, praktyczne zadania, terminologiczny słownik do tematów kursu, materiały treningu i polecana literatura. Uwaga jest zwrócona na właściwości stosowania instrumentów marketingu w instytucjach banków z uwzględnieniem specyfiki bankowego ustawodawstwa na Ukrainie. |
pl |
dc.language.iso |
other |
pl |
dc.publisher |
KNEU |
pl |
dc.rights |
open access |
pl |
dc.subject |
bank |
pl |
dc.subject |
marketynh |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
marketynh u banku |
pl |
dc.subject |
bankowy marketing |
pl |
dc.title |
Marketynh u banku : Navchalʹno-metodychnyy posibnyk dlya samostiynoho vyvchennya dystsypliny |
pl |
dc.type |
book |
pl |