Pomoc publiczna a rozwój przedsiębiorstwa na przykładzie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. w Nowym Sączu
Ładowanie...
Data
2015-12-02 14:54:28
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Konkurencja to rywalizacja pomiędzy podmiotami gospodarczymi i jest podstawą wolnego rynku przy założeniu że każdy ma równe szanse. Nad zachowaniem równych szans dla wszystkich podmiotów rynku powinno czuwać Państwo. Zasadniczym pytaniem jakie nasuwa się jest czy każdy ma równe szanse oraz czy pomoc publiczna pomaga w podnoszeniu konkurencyjności podmiotów. Na przykładzie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. w Nowym Sączu przeanalizowano w jaki sposób pomoc publiczna wpłynęła na podniesienie konkurencyjności firmy. Unowocześnienie oferowanych usług oraz produktów, podniesienie standardu oraz przepływ informacji to w skrócie rezultat przeprowadzonych projektów współfinansowanych ze środków publicznych.
Competition is the rivalry between economic operators and is the Foundation of the free market, assuming that everyone has an equal chance. Maintaining a level playing field for all market participants should watch. The key question that arises is whether everyone has an equal chance and that public aid helps in raising the competitiveness of economic operators. For example, COST CENTER SP. z o.o. Nowy Sącz was analysed how public support increases the competitiveness of the company. Modernisation of the offered services and products, raising standards and the flow of information is in short, the effect of the carried out projects co-financed by public funds .
Competition is the rivalry between economic operators and is the Foundation of the free market, assuming that everyone has an equal chance. Maintaining a level playing field for all market participants should watch. The key question that arises is whether everyone has an equal chance and that public aid helps in raising the competitiveness of economic operators. For example, COST CENTER SP. z o.o. Nowy Sącz was analysed how public support increases the competitiveness of the company. Modernisation of the offered services and products, raising standards and the flow of information is in short, the effect of the carried out projects co-financed by public funds .
Opis
Słowa kluczowe
pomoc publiczna, fundusze unijne, konkurencyjność, program operacyjny, gmina, public aid, EU funds, competitiveness, operational programme, community