dc.contributor.author |
Britchenko, I.G. |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-29T08:37:20Z |
|
dc.date.available |
2016-05-29T08:37:20Z |
|
dc.date.issued |
2001 |
|
dc.identifier.citation |
Britchenko I.G., Organizacyja uprawlenija bankowskim rynkowiedienijem (tieorija, mietodołogija, mietodika). – Doniecʹk : ІIEPD NAN Ukraїni, 2001. - 498 s. |
pl |
dc.identifier.isbn |
966-639-033-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/9051 |
|
dc.description.abstract |
Monografia zawiera teoretyczne i metodologiczne podstawy zarządzania kontami bankowymi i stanowiska metodyczne na temat tworzenia i wykorzystywania systemów komunikacyjnych i zarządzania marketingowego w branży bankowej.
Książka nadaje się do samodzielnej nauki dla prowadzących szkolenia grupowe i magistrów ekonomii. |
pl |
dc.language.iso |
other |
pl |
dc.publisher |
ІIEPD NAN Ukraїni |
pl |
dc.rights |
open access |
pl |
dc.subject |
bankowskoje rynkowiedienije |
pl |
dc.subject |
bankowość |
pl |
dc.subject |
markietingowyj mieniedżmient |
pl |
dc.subject |
zarządzanie marketingowe |
pl |
dc.subject |
bankowskoje dieło |
pl |
dc.title |
Organizacyja uprawlenija bankowskim rynkowiedienijem (tieorija, mietodołogija, mietodika) |
pl |
dc.type |
book |
pl |