dc.contributor.advisor |
Gwiżdż, Andrzej |
|
dc.contributor.author |
Wyrostek, Małgorzata |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-30T06:27:11Z |
|
dc.date.available |
2016-05-30T06:27:11Z |
|
dc.date.issued |
2015-05-20 16:16:24 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/9066 |
|
dc.description.abstract |
W pracy podjęto problematykę kreowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie firmy COMARCH S.A., która wdrożyła elementy systemu społecznej odpowiedzialności przy prowadzeniu swojej działalności.
Celem pracy jest otrzymanie odpowiedzi na pytanie czy w opinii pracowników Comarchu prowadzenie działań o charakterze społecznym w znacznym stopniu przyczynia się do budowania pozytywnego wizerunku firmy oraz czy ich zdaniem warto taki trud podjąć. Działania takie niosą za sobą potrzebę nie tylko poświęcenia dodatkowego czasu ale często również zainwestowania pieniędzy, które mogłyby być wykorzystane w innym celu.
Praca składa się z 4 rozdziałów. Dwa pierwsze poświęcone są zagadnieniom teoretycznym związanym z wizerunkiem przedsiębiorstwa oraz działalnością społeczną, natomiast trzeci przedstawia charakterystykę firmy Comarch. Ujęto w nim m.in. strukturę organizacyjną firmy, dane finansowe oraz prowadzone działania z zakresu CSR. W końcowej części przeprowadzono badania ankietowe na przypadkowo wybranej grupie pracowników firmy. Wzięło w nim udział 29 mężczyzn i 13 kobiet. Wyniki badania ukazały, iż działalność społeczna ma istotny wpływ na kreowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa i że warto takie działania wdrożyć. |
pl |
dc.description.abstract |
The thesis presents the issue of developing the image of a company on the example of COMARCH Inc., which has applied elements of the system of social responsibility in its work.
The aim of the thesis is to answer the questions whether, according to the employees of COMARCH, socially targeted activities contribute to shaping a positive image of the company and whether such effort should be made. The above mentioned activities are not only time consuming, but they also require some investments which can be used in other fields.
The paper consists of four chapters. The first two are devoted to theoretical issues associated with the image of the company and its social activity, whereas the third one shows the profile of COMARCH Company. Apart from that, an organizational structure of the company, financial data and CSR related activities were also included.
The concluding section presents the survey conducted among randomly selected employees of COMARCH. The survey was completed by 29 male and 13 female respondents.
The results revealed that socially related actions have a significant influence on developing the image of the company and therefore they are worth implementing. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
społeczna odpowiedzialność biznesu – CSR |
pl |
dc.subject |
otoczenie przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
wizerunek |
pl |
dc.subject |
tożsamość |
pl |
dc.subject |
działania marketingowe |
pl |
dc.subject |
zarządzanie przedsiębiorstwem |
pl |
dc.subject |
ankieta |
pl |
dc.subject |
corporate social responsibility – CSR |
pl |
dc.subject |
company’s background |
pl |
dc.subject |
image |
pl |
dc.subject |
identity |
pl |
dc.subject |
marketing activities |
pl |
dc.subject |
managing a company |
pl |
dc.subject |
survey |
pl |
dc.title |
Wizerunek przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego na przykładzie firmy COMARCH S.A. |
pl |
dc.title.alternative |
The image of a socially responsible company on the example of COMARCH Inc. |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2016-05-28T09:54:45Z |
|