Marketing usług hotelarskich na przykładzie pensjonatu "Willa Klimek" w Białym Dunajcu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Reśko, Dariusz
dc.contributor.author Sieczka, Natalia
dc.date.accessioned 2016-06-11T08:13:50Z
dc.date.available 2016-06-11T08:13:50Z
dc.date.issued 2015-11-05 13:02:54
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9175
dc.description.abstract Marketing jest nieodłącznym działaniem każdej firmy XXI wieku. W dobie ciągle rozwijającej się konkurencji jest on także ważny w turystyce i oferowanych usługach hotelarskich. Niniejsza praca przybliża mam rolę marketingu w prowadzonych usługach hotelarskich, charakterystykę Podhala, a także funkcjonowanie przykładowego obiektu hotelarsko-gastronomicznego. Przeanalizowane zostały mocne i słabe strony przedsiębiorstwa. Na podstawie przeprowadzonego badania ankietowego opracowany został cel strategiczny, do którego należy dążyć, aby podnieść poziom oferowanych usług. Ważnym aspektem jest także kształtowanie pozytywnych relacji pomiędzy personelem a gośćmi. pl
dc.description.abstract Marketing is an integral and indispensable course of action of every company of the XXI century. In the era of ever -growing competition it is also important in the tourism and hospitality services offered. This paper brings closer the role of marketing in the conduct of hotel services, the characteristics of Podhale, as well as operation and functionality of a typical object providing hospitality and catering services. Strengths and weaknesses of the company have been analysed. Based on questionnaire study's answers the strategic target has been established to be now pursued in order to raise the level of services offered . An important aspect is also the development of positive relations between staff and guests . pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject usługi pl
dc.subject hotelarstwo pl
dc.subject hotel pl
dc.subject region pl
dc.subject Podhale pl
dc.subject gość pl
dc.subject klient pl
dc.subject pensjonat pl
dc.subject promocja pl
dc.subject reklama pl
dc.subject jakość pl
dc.subject cena pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject personel pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject marketing pl
dc.subject services pl
dc.subject hospitality pl
dc.subject hotel pl
dc.subject region pl
dc.subject Podhale pl
dc.subject guest pl
dc.subject customer pl
dc.subject guesthouse pl
dc.subject promotion pl
dc.subject advertisment pl
dc.subject quality pl
dc.subject price pl
dc.subject distribution pl
dc.subject staff pl
dc.title Marketing usług hotelarskich na przykładzie pensjonatu "Willa Klimek" w Białym Dunajcu pl
dc.title.alternative Marketing of hotel services on the example guesthouse "Willa Klimek" in Biały Dunajec pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2016-05-25T09:52:42Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info