Celem niniejszej pracy jest przedstawienie jakie znaczenie ma obsługa klienta w działaniu firmy usługowej z sektora małych i średnich przedsiębiorstw Grawernia.pl oraz w jakim stopniu zapewnienie wysokiej jakości usług oraz obsługi klienta stanowi wyznacznik działań pracowników Grawernia.pl. W poniższych rozważaniach zaprezentowano również informacje dotyczące oceny działań pracowników firmy przez klientów. Zakres opracowania obejmuje informacje związane z jakością i zagadnienia dotyczące obsługi klienta. Praca prezentuje również charakterystykę przedsiębiorstwa Grawernia.pl ze szczególnym uwzględnieniem obsługi klientów tej firmy. Przeprowadzone badania w siedzibie firmy Nowpol 2 wśród pracowników przedsiębiorstwa, jak również dostępne opinie klientów zebrane na portalu OPINEO.PL pokazały, że firma Grawernia.pl jest dobrym przykładem firmy MIŚ przedsiębiorstwa, która koncentruje swoje działania na zapewnieniu wysokiej jakości świadczonych usług i obsługi klienta.
The aim of this project is to present an importance of customer service for a service company, Grawernia.pl, which belongs to small and medium- sized enterprises. The project shows the extent to which high quality goods as well as customer service are a determinant of actions taken by Grawernia.pl employees. Moreover, the following discussion refers to report about staff performance evaluation, where such an assessment was given by clients. Thus, the scope of the study includes information related to quality in conjunction with customer service. Furthermore, this paper indicates characteristics of Grawernia.pl enterprise, paying particular attention to customer service. Taking everything into account, not only research which was conducted among Nowpol II employees, but also opinions given by customers on OPINEO.PL testify that Grawernia.pl is a good example of small and medium-sized enterprises, which focuses on high quality goods and customer service.