Ocena skuteczności i efektywność działań reklamowych Jeronimo Martins Dystrybucja S.A.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2009-09-08 18:36:26

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem niniejszej pracy jest ocena skuteczności i efektywność działań reklamowych prowadzonych przez Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. w Kostrzynie. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy zawiera ogólne informacje na temat działań promocyjnych i systemu komunikacji przedsiębiorstwa. Omawia istotę i znaczenie systemu komunikacji marketingowej oraz obrazuje znaczenie promocji dla uczestników procesu komunikacji. Przedstawiono w nim również cele i narzędzia polityki promocji oraz omówiono prognozowanie działań promocyjnych. Rozdział drugi omawia definicje, rodzaje i funkcje reklamy. Zawarto w nim również opis celów reklamy, jako procesu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Oprócz wspomnianych wyżej zagadnień, rozdział ten przedstawia także media w Polsce wraz ze sposobem ich wykorzystania w kampanii reklamowej. Przedmiotem trzeciego rozdziału są metody oceny badania skuteczności i efektywności reklamy. Rozdział ten zawiera omówienie podstawowych etapów badań nad reklamą oraz wskazuje rodzaje testów i innych metod stosowanych w badaniach nad reklamą. Ostatni rozdział w całości poświęcony został ocenie efektowności i skuteczności działań reklamowych przedsiębiorstwa Jeronimo Martins dystrybucja S.A. z siedzibą w Kostrzynie.

Opis

Słowa kluczowe

reklama, komunikacja marketingowa, promocja przedsiębiorstwa, efektywność reklamy

Cytowanie