Innowacyjność w procesie kształtowania nowości produktowych w polityce marketingowej FAKRO sp. z o.o.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2009-09-07 20:04:49

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Głównym impulsem do wyboru tematu „Innowacyjność w procesie kształtowania nowości produktowych w polityce marketingowej FAKRO sp. z o.o.” było zainteresowanie problematyką zarządzania innowacyjnością oraz kreatywnością w tworzeniu pomysłów i innowacji w przedsiębiorstwie. Pomysł zrodził się pod wpływem pracy w tak innowacyjnej firmie jak FAKRO, gdzie innowacja widziana jest w perspektywie strategii firmy i nie ogranicza się tylko do nowego produktu, lecz ma wymiar znacznie szerszy. Celem pracy jest zbadanie, czy innowacyjność jest bodźcem rozwoju przedsiębiorstwa i kształtowania potencjału konkurencyjnego. Niniejsza praca zawiera 4 rozdziały i zakończenie. Rozdziały pierwszy i drugi stanowią część teoretyczną pracy, rozdziały trzy i cztery stanowią opis przypadku na podstawie przedsiębiorstwa FAKRO.

Opis

Słowa kluczowe

innowacje, przedsiębiorstwo innowacyjne, polityka marketingowa, nowe produkty, innowacyjność produktu, zarządzanie innowacyjne

Cytowanie