Innowacyjność w procesie kształtowania nowości produktowych w polityce marketingowej FAKRO sp. z o.o.
Ładowanie...
Data
2009-09-07 20:04:49
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Głównym impulsem do wyboru tematu „Innowacyjność w procesie kształtowania nowości produktowych w polityce marketingowej FAKRO sp. z o.o.” było zainteresowanie problematyką zarządzania innowacyjnością oraz kreatywnością w tworzeniu pomysłów i
innowacji w przedsiębiorstwie. Pomysł zrodził się pod wpływem pracy w tak innowacyjnej
firmie jak FAKRO, gdzie innowacja widziana jest w perspektywie strategii firmy i nie
ogranicza się tylko do nowego produktu, lecz ma wymiar znacznie szerszy.
Celem pracy jest zbadanie, czy innowacyjność jest bodźcem rozwoju przedsiębiorstwa
i kształtowania potencjału konkurencyjnego. Niniejsza praca zawiera 4 rozdziały i zakończenie. Rozdziały pierwszy i drugi stanowią część teoretyczną pracy, rozdziały trzy i cztery stanowią opis przypadku na podstawie przedsiębiorstwa FAKRO.
Opis
Słowa kluczowe
innowacje, przedsiębiorstwo innowacyjne, polityka marketingowa, nowe produkty, innowacyjność produktu, zarządzanie innowacyjne