Negocjacje jako sposób rozwiązywania konfliktów na przykładzie Hotelu Krynica w Krynicy Zdroju

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Reśko, Dariusz
dc.contributor.author Semla, Lucyna
dc.date.accessioned 2016-11-24T15:20:46Z
dc.date.available 2016-11-24T15:20:46Z
dc.date.issued 2014-07-26 20:21:27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9364
dc.description.abstract Niniejsza praca opisuje znaczenie negocjacji w procesie rozwiązywania konfliktów. Podkreśla znaczenie procesu negocjacji oraz zwraca uwagę na elementy decydujące o powodzeniu procesu. Opisuje rolę stosowanych taktyk i stylów negocjacyjnych, zarówno w negocjacjach międzyludzkich, jak i biznesowych. W przebiegu pracy przeprowadzono badania ankietowe z udziałem 50 pracowników Hotelu Krynica **** Conference & Spa w Krynicy Zdroju. W przebiegu badań zweryfikowano postawione hipotezy. Ustalono, że proces zarządzania konfliktami w analizowanej firmie przebiega prawidłowo. Kierownictwo Hotelu odpowiednio rozwiązuje zaistniałe konflikty i kieruje się nie tylko możliwością uzyskania jak największych korzyści, ale także utrzymaniem pozytywnych relacji z partnerami negocjacyjnymi. Z niniejszej pracy wynika, że należy poprawić sposób przepływu informacji, który determinuje największą ilość konfliktów oraz wzmocnić wizerunek kierownictwa jako dbającego o interesy personelu i ingerującego w konflikty między personelem. Zwiększy to zaufanie pracowników do dyrekcji oraz ograniczy ryzyko narastania sporów. pl
dc.description.abstract This work describes the importance of negotiations in the process of conflict resolution. Stresses the importance of the negotiation process, and draws attention to the main factors determining of the success of the process. Describes the role of tactics and negotiating styles, both in the negotiations, as well as business negotiations. In this work carried out surveys involving 50 staff at Hotel Krynica **** Conference & Spa in Krynica Zdrój. In the course of research verified hypotheses. It was found that the process of conflict management in the company is proceeding properly. The hotel management solves existing conflicts respectively and directs not only the ability to get the biggest benefits, but also the maintenance of positive relationships with the negotiating partners. In the present work shows that the company should improve the flow of information, which determines the largest number of conflicts and strengthen the image of the leadership as a caring for the interests of staff and interfering in conflicts between staff. This will increase the confidence of employees to the directorate and will reduce the risk of the increasing disputes. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject konflikt pl
dc.subject negocjacje pl
dc.subject komunikacja międzyludzka pl
dc.subject strony konfliktu pl
dc.subject rozwiązywanie problemów pl
dc.subject conflict pl
dc.subject negotiation pl
dc.subject communication skills pl
dc.subject the parties to the conflict pl
dc.subject troubleshooting pl
dc.title Negocjacje jako sposób rozwiązywania konfliktów na przykładzie Hotelu Krynica w Krynicy Zdroju pl
dc.title.alternative Negotiations as a way of solving conflicts in the example of the Hotel Krynica in Krynica Zdrój pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2016-11-19T14:32:19Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info