Kształtowanie relacji B2B w kanałach dystrybucji piwa na przykładzie Kompanii Piwowarskiej S.A.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2014-07-10 16:16:47

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Praca porusza zagadnienia dotyczące kształtowania relacji partnerskich B2B (business to business) w kanałach dystrybucji piwa, jego funkcji i celów w wybranym przedsiębiorstwie, jakim jest Kompania Piwowarska SA. Ukazuje również, jak ważnym elementem jest marketing relacyjny w strategii marketingowej firmy, czym jest uwarunkowany oraz za pomocą jakich narzędzi można budować partnerskie relacje. Ponadto przeprowadzone zostały badania, których celem była identyfikacja relacji B2B w kanałach dystrybucji piwa oraz rozpoznanie zachowań menedżerów kształtujących partnerskie relacje.
The paper presents the issues connected with the building of the partners' relationship in the ways of beer distribution, its functions, aims in the chosen company which is KP Company. It also shows the importance of relationship marketing in the marketing strategy in the Company and what are the all manners of building partners' relationship. Furthermore particular research have been done what has given the opportunity to identify the relationship B2B in the ways of beer distribution and to examine managers' bahaviour that shape partners relationship.

Opis

Słowa kluczowe

kształtowanie relacji, relacje B2B, kanały dystrybucji, relacje partnerskie, ways of distribution, partners' relationship, shaping of relationship

Cytowanie