Strategia rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Sped-Partner Spółka z o.o. w Leszczach

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Beliczyński, Jan
dc.contributor.author Adamczyk, Bartosz
dc.date.accessioned 2017-04-06T11:29:52Z
dc.date.available 2017-04-06T11:29:52Z
dc.date.issued 2011-02-01 19:37:13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9797
dc.description.abstract Zasadniczym celem pracy jest wyjaśnienie i określenie, w jakim stopniu makro-otoczenie, rynek, konkurencja, marketing i zarządzanie wpływają na strategiczny rozwój przedsiębiorstwa. W pracy zmierza się do odpowiedzi na pytanie : „Jaki jest wpływ zarządzania strategicznego na rozwój przedsiębiorstwa?’’ Rozwój firmy jest stanem, który można kształtować i oddziaływać na niego. Należy zatem określić co ma wpływ podstawowy, co uboczny, co można kształtować, a na co jedynie reagować. Ponadto odpowiednio skonstruowany model wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa może być narzędziem zarządzania strategicznego w firmie, bowiem możliwość wczesnego dostrzeżenia przejawów, przyczyn i zakresu sytuacji kryzysowej, dzięki stałemu monitorowaniu zdolności rozwojowej firmy, pozwoliłaby kadrze menedżerskiej skupić się na rozwiązywaniu problemów długofalowych przez pryzmat działalności bieżącej, dokonaniu we właściwym czasie niezbędnych zmian we wszystkich obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa, a w konsekwencji zahamowania tendencji schyłkowej i powrotu firmy na ścieżkę rozwoju. Podsumowując problem strategii rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Sped-Partner w kontekście uwarunkowań takich jak: makro-otoczenie, rynek, konkurencja, marketing i zarządzanie stwierdzam, że wszystkie te czynniki mają wpływ na strategiczny rozwój firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject rozwój przedsiębiorstwa pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject strategia rozwoju przedsiębiorstwa pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject zarządzanie przedsiębiorstwem pl
dc.title Strategia rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Sped-Partner Spółka z o.o. w Leszczach pl
dc.title.alternative Strategy of enterprise development illustrated by the example of Sped-Partner(Co.) Sp. z o.o. in Leszcze pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-01-09T09:48:43Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info