Multi Level Marketing jako model biznesu służący do rozwoju systemu sprzedaży oraz przedsiębiorczości
Ładowanie...
Data
2011-02-24 11:18:06
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Głównym celem pracy dyplomowej jest udowodnienie, iż MLM jest jednym z
najlepszych i najtańszych systemów rozwoju sprzedaży, rozwoju przedsiębiorczości
oraz rozwoju osobistego. Ten cel stał się tym samym problemem badawczym, w
którego skład wchodziły podrzędne hipotezy:
− Wprowadzenie systemu MLM jest formą ułatwiającą prowadzenie działalności.
− System MLM w bardzo szybki sposób uczy przedsiębiorczości.
− System MLM cechuje efektywny system motywacji. System MLM jest sposobem dystrybucji produktów lub usług polegającym na
maksymalnym skróceniu drogi między producentem a końcowym odbiorcą (klientem)
i wykorzystaniu do tego reklamy poprzez sieć dystrybutorów i klientów. Obecnie na rynku polskim pojawia się coraz więcej firm działających za pomocą
tego sytemu. Przykładem firmy, który działa na rynku polskim od wielu lat jest firma
Novision. Firma ma przejrzysty plan marketingowy, który przynosi w krótkim czasie
wysokie profity oraz możliwości ciągłego rozwoju. Marketing sieciowy jest bardziej
znany za granicą szczególnie w Ameryce, ale zdobywa coraz więcej zwolenników w
naszej rodzimej Polsce. Stwierdza się, iż marketing wielopoziomowy jest modelem biznesu przyszłości,
który robi się coraz bardziej popularny. Ciągły przyrost firm oraz rozwój obecnych
struktur powoduje, iż kolejne osoby zauważają nieograniczone możliwości zarobkowe
oraz rozwoju osobistego w tym systemie.
Opis
Słowa kluczowe
Multi Level Marketing, marketing wielopoziomowy, system bankowy, modele biznesowe, sprzedaż, przedsiębiorczość