Klient - kluczem do sukcesu firmy usługowej

Ładowanie...
Miniatura

Data

2011-01-21 00:05:22

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Z biegiem czasu świat przechodzi transformacje, by dopasować się do ciągłych zmian, potrzeb i oczekiwań ludzi. Tak też dzieje się z rynkiem, na którym obecnie graczem rozdającym karty nie jest ani państwo ani przedsiębiorcy, a klienci. Praca ta ukazuje bardzo ważną kwestię, mianowicie sukces firmy usługowej, który może być osiągnięty jedynie dzięki konsumentom. Oczywiście jest wiele aspektów mających na to wpływ, nie mniej jednak to klient wytycza kierunki działań, trendy, potrzeby, a nawet, pośrednio, ceny. Klient jest skarbnicą wiedzy przedsiębiorcy, jego źródłem dochodu a także najlepszym przyjacielem, który, choć czasem drastycznie, pokazuje jaką strategię obrać by osiągnąć zamierzony cel. W pracy uwzględnione są najbardziej uniwersalne środki, techniki i metody, które sprawdzają się w niemal każdym przedsiębiorstwie usługowo-handlowym. Pozwala to na praktyczne zrozumienie funkcjonowania i istotności klienta na rynku oraz roli jaką odgrywa w istnieniu przedsiębiorstwa.

Opis

Słowa kluczowe

klient, przedsiębiorstwo usługowe, sektor MSP, sukces, lojalność klientów, satysfakcja klientów, zachowania konsumentów

Cytowanie