System elektronicznego marketingu na przykładzie przedsiębiorstwa Rovita S.A. w Niedomicach

Ładowanie...
Miniatura

Data

2011-06-12 22:40:19

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

W niniejszej pracy przedstawiono najważniejsze zagadnienia związane z marketingiem internetowym, jego obszarem oraz problemem skuteczności i efektywności. Na przykładzie przedsiębiorstwa Rovita S.A. zaprezentowany został system elektronicznego marketingu wraz z jego kluczowymi elementami. Jak wykaże praca marketing internetowy w przedsiębiorstwie Rovita S.A. nie jest w całości prawidłowo skoordynowany, z uwagi na brak wielu elementów. Celem niniejszej pracy jest ocena strategii realizowanej przez przedsiębiorstwo Rovita S.A. w środowisku on-line oraz podjęcie odpowiednich działań usprawniających. Na podstawie przeprowadzonych analiz ukazano, iż niska skuteczność jak i efektywność strategii w zakresie marketingu internetowego przedsiębiorstwa wynika głównie z niskich nakładów finansowych. Dobór odpowiednich narzędzi i strategii elektronicznego marketingu jest fundamentalnym czynnikiem wpływającym na efektywność i skuteczność przedsiębiorstwa. Dlatego w niniejszej pracy przedstawiono kilka możliwości usprawnień, które wpłyną m.in. na lepszą jakość marki oraz wzmocnią pozycję przedsiębiorstwa na rynku. Na podstawie przeprowadzonej analizy źródeł literaturowych ukazano jak prawidłowo powinny funkcjonować elementy marketingu internetowego. Przedstawiono promocję on-line jako główny element e-marketingu wpływający na lepszy wizerunek przedsiębiorstwa. Scharakteryzowano również badania marketingowe on-line na podstawie których przedsiębiorstwo może zmniejszyć ryzyko podejmowanych działań w przyszłości. Oceniono witrynę WWW, na bazie której przedsiębiorstwo może wzmocnić przekaz marki. Ponadto zdefiniowano sklep elektroniczny, jako istotną część marketingu sieciowego wpływającą na zdobycie wielu nowych klientów.

Opis

Słowa kluczowe

marketing, elektroniczny marketng, przedsiębiorstwo, e-marketing

Cytowanie