dc.contributor.advisor |
Bulzak, Andrzej |
|
dc.contributor.author |
Hronowska, Mariola |
|
dc.date.accessioned |
2017-05-10T13:24:23Z |
|
dc.date.available |
2017-05-10T13:24:23Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-01 15:24:22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/9854 |
|
dc.description.abstract |
Serwis społecznościowy Facebook.com ze względu na swój globalny zasięg oraz
ogromną popularność może stanowić bardzo skuteczny środek promujący usługi edukacyjne
WSB-NLU.
Badania sprawdzające prawdziwość postawionych hipotez opierały się na
przeprowadzeniu metodą PAPI (Paper and Pencil Interview) ankiety wśród dwóch grup:
studentów WSB i maturzystów z Nowego Sącza.
Wyniki badań potwierdziły prawdziwość wszystkich postawionych hipotez.
Ankietowani wykazali, że korzystają z serwisów społecznościowych w celach
informacyjnych i komunikacyjnych. Aktywność uczelni na Facebooku stanowi dowód na to,
że ma ona nowoczesne podejście do nauki i komunikacji. Kampania na portalu
społecznościowym wzmocni także wizerunek marki.
Badania wykazały także, że ankietowani stanowią idealna podstawę dla tworzenia
silnej e-społeczności. Wykazują dużą aktywność w sieci oraz wykazują potrzeby kontaktu
i przynależności. Za pośrednictwem Facebooka mogą także zaspokoić 4 z 6 potrzeb teorii
Maslowa: przynależności, uznania, szacunku i samorealizacji.
Wszystkie te elementy sprawiają, że kampania reklamowa WSB-NLU na Facebooku
może odnieść sukces. Należy jednak powołać specjalny zespół, który będzie koordynował
cały projekt. |
pl |
dc.description.abstract |
The social networking site Facebook.com may be an effective advertising tool of education
services of WSB-NLU due to its global range and immense popularity.
The research aiming at verifying the truthfulness of hypotheses was based on two surveys
conducted through the use of the PAPI method (Paper and Pencil Interview). The surveys
were directed to two groups: WSB students and high school graduates.
The results of the research confirmed the truthfulness of all the hypotheses. The interviewees
have claimed that they use social networking sites for informational and communicative
purposes. They are extremely active online and they present the need to maintain contacts
with other people and have the sense of belonging. Through the utilization of Facebook they
may meet four of six needs presented in Maslow theory: belonging, admiration, respect and
self-fulfilment.
All those elements show that the advertising campaign of WSB-NLU on Facebook may be
successful. However, there should be a team of people coordinating this project. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
Facebook.com |
pl |
dc.subject |
serwis społecznościowy |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
usługi edukacyjne |
pl |
dc.subject |
uczelnia |
pl |
dc.subject |
komunikacja online |
pl |
dc.subject |
a social networking site |
pl |
dc.subject |
advertisement |
pl |
dc.subject |
education services |
pl |
dc.subject |
university |
pl |
dc.subject |
online communication |
pl |
dc.title |
Facebook.com jako narzędzie marketingowe w promowaniu WSB-NLU |
pl |
dc.title.alternative |
Facebook.com as the marketing tool in promoting WSB-NLU. |
pl |
dc.title.alternative |
Facebook.com as the marketing tool in promoting WSB-NLU |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2017-01-09T10:22:48Z |
|