Wprowadzenie nowego produktu na rynek – analiza przypadku lakierów do paznokci firmy Nails Secrets

Ładowanie...
Miniatura

Data

2011-01-18 11:47:32

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

W pracy omówiono etapy procesu rozwoju nowego produktu. Celem pracy była ocena atrakcyjności i powodzenia projektu wprowadzenia nowej linii lakierów do paznokci przez firmę Nails Secrets. Przy pomocy Ewaluatora Koncepcji Biznesu oceniono atrakcyjność pomysłu, sporządzono jego prognozę finansową oraz zbadano szansę na powodzenie projektu. Przeprowadzono również wywiad bezpośredni w grupie sześćdziesięciu stylistek paznokci, mający na celu określenie pożądanych przez klientów cech lakieru do paznokci, najefektywniejszych form reklamy, kanałów dystrybucji oraz strategii cenowej i promocji. Przeprowadzone badania potwierdziły założone hipotezy.
The paper shows the new product development process. The main purpose of this paper was to check the attractiveness of introducing the Nails Secrets hybrid gel polish into the Polish nail market. By using the Business Idea Evaluator Excel Tool, the project idea and its financial analysis was examined. The group of sixty nail technicians was interviewed what helps to choose the proper distribution channels, promotion, prices and features of the new product. The research confirm made hypothesis.

Opis

Słowa kluczowe

nowy produkt, rozwój nowego produktu, wprowadzenie nowego produktu na rynek, cykl życia produktu, generowanie pomysłów, new product, new product development, new product performance, product lifecycle, idea generation

Cytowanie