Wpływ reklamy bezpośredniej na zachowania konsumenckie

Ładowanie...
Miniatura

Data

2009-09-23 10:14:27

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Podstawowym celem pracy będzie zbadanie wpływu reklamy bezpośredniej na zachowania konsumentów. Czy konsumenci, nabywając produkty lub usługi, posiłkują się skierowaną do nich reklamą? Autorkę pracy szczególnie zainteresował jaki jest stosunek polskich konsumentów do reklamy bezpośredniej. Czy ludzie już na tyle przyzwyczaili się do kierowanej bezpośrednio do nich reklamy, że odbierają ją w świetle bardziej pozytywnym niż negatywnym? Badania przeprowadzone w ramach tej pracy będą miały na celu również pokazać kiedy reklama bezpośrednia jest najbardziej efektywna. Czy zgodnie z tezą Dariusza Dolińskiego, reklama bezpośrednia jest efektywna przed pierwszym kontaktem potencjalnego klienta z produktem? Przeprowadzone badania empiryczne będą służyły również pokazaniu zalet stosowania reklamy bezpośredniej. Czy w dzisiejszym "zabieganym świecie", reklama skierowana do bezpośredniego potencjalnego klienta stanowi dla niego jakąś korzyść. Taka problematyka pracy została wybrana przez autorkę, ponieważ stanowi ona niezwykle istotne źródło informacji o zachowaniach nabywców. Z przejawami różnych zachowań konsumenckich autorka ma do czynienia na co dzień w swojej pracy zawodowej.

Opis

Słowa kluczowe

reklama bezpośrednia, zachowania konsumentów

Cytowanie