dc.contributor.advisor |
Jasieński, Michał |
|
dc.contributor.author |
Waliczek, Aleksandra |
|
dc.date.accessioned |
2017-07-04T13:06:32Z |
|
dc.date.available |
2017-07-04T13:06:32Z |
|
dc.date.issued |
2010-10-13 11:08:51 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/10083 |
|
dc.description.abstract |
Przedmiotem badań jest bankowość, głównie analiza poziomu jej innowacyjności w Polsce.
Ta dziedzina gospodarki charakteryzuje się nieustanną walką o klienta oraz szybkim
rozwojem technologicznym. Przeprowadzony sondaż konsumencki jest podstawą
do wnioskowania na temat sytuacji polskiego sektora. Z sondażu przeprowadzonego wśród
internautów wynika, że klienci polskich banków uważają ten sektor za innowacyjny, bardziej
cenią sobie jednak rzetelność i wiarygodność banku, niż prędkość, z jaką wprowadza
innowacje. Klienci stają się świadomi swoich potrzeb, więc dokonują analiz i porównań przed
wybraniem dostawcy usług. Oferty bankowe powinny być, ich zdaniem, nie tyle szerokie
co bardziej elastyczne, aby móc dopasować je do indywidualnych wymagań. Jasność
procedur i poziom usług są ważniejsze od pozycji banku na rynku, jakości reklam czy liczby
placówek. Nowinki w sektorze usług, które zostają ocenione pozytywnie przez prekursorów
są szybko przyjmowane. Bardzo ważne jest bezpieczeństwo, jednak klienci polskich banków
nie boją się korzystania z bankowości elektronicznej. Transakcje internetowe są w tej chwili
dominującym sposobem obsługi. |
pl |
dc.description.abstract |
The research subject is banking, with particular focus on analyzing its level of innovation
in Poland. This area of the economy is characterized by a constant struggle for the client and
rapid technological change. The survey conducted among Internet users is the basis
for inference about the situation of the Polish sector and shows that customers consider the
Polish banking sector for its innovative, but more appreciate the reliability and credibility
of the bank rather than the speed with which it innovates. Customers are becoming aware
of their needs, so make analyses and comparisons before choosing a service provider. Bank
offers should, in their opinion, be flexible in order to fit the individual requirements. Clarity
of procedures and service levels are more important than the bank's market position, quality
of advertising, or the number of outlets. News in the service sector, which are evaluated
positively by the early users are rapidly adopted. Safety is very important, but customers
of Polish banks are not afraid to use electronic banking. Internet transactions are now
the dominant way to handle accounts. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
bankowość |
pl |
dc.subject |
innowacje |
pl |
dc.subject |
banki |
pl |
dc.subject |
sektor finansowy |
pl |
dc.subject |
kryzys |
pl |
dc.subject |
nowe technologie |
pl |
dc.subject |
sondaż konsumencki |
pl |
dc.subject |
banking |
pl |
dc.subject |
banks |
pl |
dc.subject |
innovation |
pl |
dc.subject |
financial sector |
pl |
dc.subject |
crisis |
pl |
dc.subject |
new technologies |
pl |
dc.subject |
consumer survey |
pl |
dc.title |
Innowacje w bankowości ze szczególnym uwzględnieniem polskiego sektora bankowego |
pl |
dc.title.alternative |
Innovations in banking, with particular focus on the Polish banking sector |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2017-06-22T08:14:52Z |
|