Innowacje w bankowości ze szczególnym uwzględnieniem polskiego sektora bankowego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jasieński, Michał
dc.contributor.author Waliczek, Aleksandra
dc.date.accessioned 2017-07-04T13:06:32Z
dc.date.available 2017-07-04T13:06:32Z
dc.date.issued 2010-10-13 11:08:51
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10083
dc.description.abstract Przedmiotem badań jest bankowość, głównie analiza poziomu jej innowacyjności w Polsce. Ta dziedzina gospodarki charakteryzuje się nieustanną walką o klienta oraz szybkim rozwojem technologicznym. Przeprowadzony sondaż konsumencki jest podstawą do wnioskowania na temat sytuacji polskiego sektora. Z sondażu przeprowadzonego wśród internautów wynika, że klienci polskich banków uważają ten sektor za innowacyjny, bardziej cenią sobie jednak rzetelność i wiarygodność banku, niż prędkość, z jaką wprowadza innowacje. Klienci stają się świadomi swoich potrzeb, więc dokonują analiz i porównań przed wybraniem dostawcy usług. Oferty bankowe powinny być, ich zdaniem, nie tyle szerokie co bardziej elastyczne, aby móc dopasować je do indywidualnych wymagań. Jasność procedur i poziom usług są ważniejsze od pozycji banku na rynku, jakości reklam czy liczby placówek. Nowinki w sektorze usług, które zostają ocenione pozytywnie przez prekursorów są szybko przyjmowane. Bardzo ważne jest bezpieczeństwo, jednak klienci polskich banków nie boją się korzystania z bankowości elektronicznej. Transakcje internetowe są w tej chwili dominującym sposobem obsługi. pl
dc.description.abstract The research subject is banking, with particular focus on analyzing its level of innovation in Poland. This area of the economy is characterized by a constant struggle for the client and rapid technological change. The survey conducted among Internet users is the basis for inference about the situation of the Polish sector and shows that customers consider the Polish banking sector for its innovative, but more appreciate the reliability and credibility of the bank rather than the speed with which it innovates. Customers are becoming aware of their needs, so make analyses and comparisons before choosing a service provider. Bank offers should, in their opinion, be flexible in order to fit the individual requirements. Clarity of procedures and service levels are more important than the bank's market position, quality of advertising, or the number of outlets. News in the service sector, which are evaluated positively by the early users are rapidly adopted. Safety is very important, but customers of Polish banks are not afraid to use electronic banking. Internet transactions are now the dominant way to handle accounts. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject bankowość pl
dc.subject innowacje pl
dc.subject banki pl
dc.subject sektor finansowy pl
dc.subject kryzys pl
dc.subject nowe technologie pl
dc.subject sondaż konsumencki pl
dc.subject banking pl
dc.subject banks pl
dc.subject innovation pl
dc.subject financial sector pl
dc.subject crisis pl
dc.subject new technologies pl
dc.subject consumer survey pl
dc.title Innowacje w bankowości ze szczególnym uwzględnieniem polskiego sektora bankowego pl
dc.title.alternative Innovations in banking, with particular focus on the Polish banking sector pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2017-06-22T08:14:52Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info