Zwiększenie aktywności internautów na portalach internetowych jako czynnik warunkujący efektywność komunikacji marketingowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Kunysz, Marcin
dc.date.accessioned 2017-07-10T08:08:24Z
dc.date.available 2017-07-10T08:08:24Z
dc.date.issued 2010-11-18 13:25:04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10107
dc.description.abstract Celem pracy jest identyfikacja sposobów zwiększenia aktywności internautów na portalach internetowych jako czynnika warunkującego efektywność komunikacji marketingowej. Ponadto w ramach pracy celem było rozpoznanie tematyki prowadzenia efektywnego marketingu w sieci i sprawdzenia czy opisane metody mają odzwierciedlenie w praktyce. W pracy została wykorzystana zarówno literatura zwarta jak i publikacje internetowe, które są bardzo bogatym źródłem informacji w analizowanym obszarze. Na podstawie przeprowadzonych badań dokonano analizy i oceny narzędzi wykorzystywanych do zwiększania aktywności internautów na portalach internetowych. Pierwszy rozdział pracy poświęcony jest wybranym zagadnieniom teoretyczno-metodycznym efektywnej komunikacji marketingowej w hipermedialnym środowisku internetowym. Rozdział drugi opisuje podstawowe narzędzia ilościowe stosowane do zwiększenia aktywności internautów na portalach internetowych. Rozdział trzeci pracy poświęcony jest narzędziom jakościowym wykorzystywanym do zwiększenia aktywizacji internautów. W ostatnim rozdziale pracy zaprezentowano wyniki badań bezpośrednich. Celem badania było zgłębienie tematyki marketingu internetowego w obszarze zwiększania aktywności internautów na portalach internetowych. W tym celu przeprowadzone zostały badania jakościowe, eksperckie. Techniką badawczą był indywidualny wywiad pogłębiony, który pozwolił na eksplorację analizowanego zagadnienia. Pracę kończy podsumowanie, w którym zaprezentowane wnioski płynące zarówno ze studiów literatury, jaki i ze zrealizowanych badań (pośrednich i bezpośrednich). pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject portal internetowy pl
dc.subject marketing sieciowy pl
dc.subject marketing wirtualny pl
dc.subject efektywność pl
dc.subject promocja pl
dc.subject serwis internetowy pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject aktywność internautów pl
dc.title Zwiększenie aktywności internautów na portalach internetowych jako czynnik warunkujący efektywność komunikacji marketingowej pl
dc.title.alternative Increasing activity on the Internet portals as a factor determining the efficiency of marketing communication pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2017-06-19T09:42:51Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info