Strategia dystrybucji w kontekście wejścia na rynki europejskie na przykładzie firmy "Wiśniowski" w Wieloglowach k/Nowego Sącza

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Pióro Wiesław
dc.date.accessioned 2018-02-19T12:26:45Z
dc.date.available 2018-02-19T12:26:45Z
dc.date.issued 2006 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10287
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest analiza strategii dystrybucji Firmy Wiśniowski w Wielogłowach, w kontekście wejścia Polski na rynki europejskie. W pracy podjęto również próbę oceny dystrybucji prywatnej firmy, która funkcjonuje na rynku krajowym i zagranicznym. Praca dzieli się na dwie części. Część pierwsza obejmuje 3 rozdziały, które są w zasadzie kompilacją dostępnej literatury dotyczącej dystrybucji oraz funkcjonowania rynku wspólnoty europejskiej. Część druga czyli rozdział IV i V to wykorzystanie rozważań teoretycznych do szczegółowej analizy procesu dystrybucji w Firmie Wiśniowski. Przytoczono szczegółowe dane dotyczące struktury i funkcjonowania Firmy, pokrótce przedstawiono jej genezę i rozwój oraz dokonano charakterystyki procesu dystrybucji ze szczególnym uwzględnieniem jej funkcjonowania na rynku europejskim. Piąty rozdział jest również próbą ukazania, jak w praktyce Firma Wiśniowski stara się konkurować z krajowymi oraz unijnymi konkurentami. Na podstawie analizy procesu dystrybucji w Firmie Wiśniowski pokazano konieczność jego doskonalenia, co jest niewątpliwie warunkiem utrzymania Firmy na rynku wewnętrznym oraz wejścia na wspólny, jednolity rynek europejski. Druga część jest nie tylko oceną procesu dystrybucji w Firmie Wiśniowski, ale tego jaki będzie miała dystrybucja wpływ na sukces rynkowy i finansowy przedsiębiorstwa. Aby zrealizować stawiane cele niniejszej pracy przedstawiono własną analizę procesu dystrybucji w Firmie Wiśniowski oraz jej funkcjonowanie w nowej unijnej rzeczywistości. Materiałami źródłowymi w opracowaniu niniejszej pracy są materiały wewnętrzne Firmy Wiśniowski. Teoretyczny zakres pracy został oparty na literaturze poruszającej tematy dystrybucji oraz warunków funkcjonowania przedsiębiorstw na rynku europejskim. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject Firma Wiśniowski w Wielogłowach pl
dc.subject firma (przedsiębiorstwo) pl
dc.subject rynek europejski pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject kanały dystrybucji pl
dc.title Strategia dystrybucji w kontekście wejścia na rynki europejskie na przykładzie firmy "Wiśniowski" w Wieloglowach k/Nowego Sącza pl
dc.title.alternative Distribution strategy in the context of entering the European markets on the example of „Wiśniowski” Company in Wielogłowy near Nowy Sącz pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info