dc.description.abstract |
Celem pracy jest próba analizy badań i teorii na temat roli komunikacji w kierowaniu organizacją. Ma ona przynieść odpowiedź na główne pytanie o rolę i funkcje komunikowania w organizacjach. Praca składa się z czterech części. W rozdziale I przedstawione zostały podstawowe definicje, funkcje i formy komunikowania się. W dalszej części opisane zostały bariery komunikowania się, a także nowe technologie jakich używa się w obecnej komunikacji społecznej. Rozdział II przedstawia komunikację w organizacjach, jej kanały, a także kłamstwa mowy ciała jakie wykorzystywane są przez członków organizacji w walce o władzę. Rozdział III „Kierownik w negocjacjach”, w rozdziale tym opisano sposoby rozwiązywania problemów jakie występują w komunikacji międzyludzkiej, a także cechy dobrego menedżera. W rozdziale IV umieszczono problem badawczy jakim jest wpływ skutecznego kierowania firmą na jakość przepływu informacji. Praca ma pomóc w zrozumieniu faktu, iż odpowiednia komunikacja w organizacjach ma ogromny wpływ nie tylko na jej sprawne funkcjonowanie, ale także i na jej rozwój. |
pl |