Znaczenie i budowanie wizerunku klubu sportowego na przykładzie AC Milan

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Witek, Mateusz
dc.date.accessioned 2018-02-22T14:04:48Z
dc.date.available 2018-02-22T14:04:48Z
dc.date.issued 2010-09-30 14:46:48
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10298
dc.description.abstract W pracy postawiono tezę, iż działalność mająca na celu kształtowanie wizerunku AC Milan miała istotne znaczenie dla pozycji tego klubu na rynku sportowym. Po zapoznaniu się z literaturą naukową oraz czasopismami na temat promocji, marketingu sportowego, wizerunku i zapoznaniu się z pozycją AC Milan na globalnym rynku sportowym scharakteryzowane zostały działania promocyjne i działalność tego jednego z najsłynniejszych klubów świata. W pierwszym rozdziale opisano i scharakteryzowano profil rynku sportowego oraz jego specyfikę. Przybliżono również istotę marketingu sportowego, jego rolę w funkcjonowaniu zarówno organizacji sponsorowanych jak i sponsorujących oraz jego szybko rosnące znaczenie jako część światowej gospodarki. W drugim rozdziale przybliżono istotę tożsamości i wizerunku w działalności organizacji. Opisano również narzędzia wykorzystywane w działaniach promocyjnych i public relations. Scharakteryzowano tu zarówno istotę znaczenia tożsamości w każdej organizacji działającej na rynku, jak również działania mające zachowanie własnej tożsamości i wizerunku na przykładzie AC Milan. Przybliżono w tym rozdziale czynniki wyróżniające włoski klub od innych klubów piłkarskich, dzięki którym Milan jest postrzegany w sposób szczególny przez kibiców, obserwatorów, jego partnerów i sponsorów. W rozdziale trzecim przybliżono charakterystykę klubu, jego pozycje, historie, sukcesy oraz ludzi, dzięki którym Milan stał się jednym z najbardziej utytułowanych i najsłynniejszych klubów świata. W rozdziale czwartym scharakteryzowano największych konkurentów Milanu na rynku globalnym zarówno pod względem sportowym, finansowym jak i strategii jakie przyjęły te kluby w swej działalności. Opisano ich sukcesy, strategie oraz sytuację finansową. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject kształtowanie wizerunku pl
dc.subject rynek sportowy pl
dc.subject marketing sportowy pl
dc.subject organizacja pl
dc.subject finansowanie pl
dc.subject sponsoring sportowy pl
dc.title Znaczenie i budowanie wizerunku klubu sportowego na przykładzie AC Milan pl
dc.title.alternative Image and promotion of AC Milan as a sports club pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2017-11-17T12:06:07Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info