Zarządzanie zasobami ludzkimi na przykładzie Hotelu Spa Dr Irena Eris w Krynicy - Zdroju

Ładowanie...
Miniatura

Data

2010-09-30 10:38:58

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Wszechstronnym celem zarządzania zasobami ludzkimi jest dostarczenie wartości dla interesariuszy przez osiąganie i zachowanie wysokiej efektywności pracy oraz podnoszenie wartości kapitału ludzkiego zgodnie z nadrzędnymi celami organizacji. W pierwszym rozdziale zaprezentowano istotę, usługi oraz kierunki rozwoju usług hotelarskich. Wnikliwie przedstawiono podział i cechy usług jak również specyfikację usług hotelarskich. Rozważania w drugim rozdziale rozpoczęto od omówienia zarysu zarządzania zasobami ludzkimi. Następnie przedstawiono modele zarządzania zasobami ludzkimi między innymi model Harvardzki i model Michigan. Kolejny punkt wskazuje zadania działów personalnych w realizacji, a są to np. planowanie zatrudnienia, rekrutacja pracowników, ocena pracowników, wynagrodzenie pracowników jak również szkolenia pracowników. Rozdział trzeci to organizacja i funkcjonowanie Hotelu Spa Dr Irena Eris czyli ogólna charakterystyka hotelu, struktura niniejszej firmy oraz jej podział na grupy pracowników, także analiza SWOT i analiza otoczenia konkurencyjnego. Została przedstawiona również misja i strategia obowiązująca w tymże hotelu. Rozdział czwarty jest dopełnieniem części teoretycznej. Obejmuje on planowanie zatrudnienia, rekrutacje i selekcje, obowiązki i zadania pracowników, wynagradzanie i system oceniania oraz szkolenie pracowników. Praca została napisana na podstawie literatury przedmiotu, stron internetowych oraz wewnętrznych materiałów Hotelu SPA Dr Ireny Eris. Zarządzanie zasobami ludzkimi w Hotelu Spa Dr Irena Eris w Krynicy-Zdroju to planowanie zatrudnienia, rekrutacja i selekcja, obowiązki i zadania pracowników oraz wynagrodzenie i systemy oceniania, które będą bardziej efektywne jeśli oparte zostaną na właściwym ich zrozumieniu.

Opis

Słowa kluczowe

zarządzanie zasobami ludzkimi, usługi, model Harvardzki, model Michigan, Hotel Spa Dr Irena Eris, personel, usługi hotelarskie

Cytowanie