Polityka zarządzania należnościami w firmie w oparciu o przykład Red Bull Polska
Ładowanie...
Data
2010-10-01 12:38:24
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Niniejsza praca poświęcona jest zagadnieniom z zakresu skutecznego zarządzania należnościami przedsiębiorstwa w branży FMCG w Polsce. W poszczególnych rozdziałach przedstawiono teoretyczne podstawy zarządzania należnościami oraz stosowane narzędzia wspierające proces. Scharakteryzowano branżę FMCG w Polsce i na świecie wraz ze specyfiką kategorii napoi energetycznych oraz siłą i rolą brandów w grze o udziały rynkowe. Zaprezentowano różnorodne modele zarządzania należnościami w branży stosowane do dziś w Polsce, wraz z ich specyfiką. Opisano również historię firmy Red Bull wraz ze zmienionym już modelem zarządzania należnościami oraz pakiet zmian w tym zakresie po firmowej rewolucji. Na dzisiaj firma Red Bull Polska postrzegana jest przez partnerów handlowych jako poważny partner, z którym warto planować długoterminową współpracę opierającą się na wzajemnym zaufaniu z zastosowaniem etyki biznesowej, która na dzisiejszym dzikim rynku FMCG jest prawdziwą rzadkością.
Opis
Słowa kluczowe
zarządzanie, zarządzanie należnościami, przedsiębiorstwo, firma Red Bull, branża FMCG