Turystyka motywowana historią – zamki doliny Dunajca jako koncepcja kreacji nowego produktu turystycznego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Ruśkiewicz, Katarzyna
dc.date.accessioned 2018-02-27T14:12:47Z
dc.date.available 2018-02-27T14:12:47Z
dc.date.issued 2010-09-27 00:34:05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10314
dc.description.abstract Tematem pracy jest „Turystyka motywowana historią – zamki doliny Dunajca jako koncepcja kreacji nowego produktu turystycznego”. Autor próbował znaleźć odpowiedź na kilka zasadniczych pytań dotyczących utworzenia zamkowego szlaku turystycznego biegnącego od Niedzicy i Czorsztyna przez Nowy Sącz aż do Melsztyna. Czy u współczesnego turysty znajdzie się zapotrzebowanie na taki produkt? Czy historia połączona z legendami okraszona zorganizowanymi imprezami na terenach przyzamkowych wzbudzi zainteresowanie turystów? Czy pomysł utworzenia szlaku zamkowego jest dobrym pomysłem czy chybionym? Czy turystyka motywowana historią nie będzie wzbudzała skojarzeń z przedmiotem w szkole. Czy pozostałości po średniowiecznych warowniach wzbudzą zainteresowanie u turystów? Z przeprowadzonych badań jednoznacznie wynika że utworzenie produktu turystycznego jakim byłby szlak turystyczny motywowany historią jest bardzo dobrym pomysłem. Ankietowanym podobały się zaproponowane formy promocji obiektów położonych na szlaku i wykazali duże zainteresowanie odpowiednio podaną historią i legendami. Nie należy jednak zapominać, że stworzenie szlaku turystycznego potrzebuje odpowiedniego oznakowania, promocji, logo oraz spójnej nazwy własnej z którą można by było łatwo i jednoznacznie identyfikować szlak „zamki w dolinie Dunajca”. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject turystyka pl
dc.subject historia pl
dc.subject ekonomika turystyki pl
dc.subject zamkowy szlak turystyczny pl
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.title Turystyka motywowana historią – zamki doliny Dunajca jako koncepcja kreacji nowego produktu turystycznego pl
dc.title.alternative Tourism inspired by history- The castles in the Dunajec valley as a concept of creating a new tourist product pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2018-02-22T14:29:45Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info