dc.contributor.advisor |
Wołowiec, Tomasz |
|
dc.contributor.author |
Ruśkiewicz, Katarzyna |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-27T14:12:47Z |
|
dc.date.available |
2018-02-27T14:12:47Z |
|
dc.date.issued |
2010-09-27 00:34:05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/10314 |
|
dc.description.abstract |
Tematem pracy jest „Turystyka motywowana historią – zamki doliny Dunajca jako
koncepcja kreacji nowego produktu turystycznego”. Autor próbował znaleźć odpowiedź na kilka
zasadniczych pytań dotyczących utworzenia zamkowego szlaku turystycznego biegnącego od
Niedzicy i Czorsztyna przez Nowy Sącz aż do Melsztyna. Czy u współczesnego turysty
znajdzie się zapotrzebowanie na taki produkt? Czy historia połączona z legendami okraszona
zorganizowanymi imprezami na terenach przyzamkowych wzbudzi zainteresowanie
turystów? Czy pomysł utworzenia szlaku zamkowego jest dobrym pomysłem czy
chybionym? Czy turystyka motywowana historią nie będzie wzbudzała skojarzeń z
przedmiotem w szkole. Czy pozostałości po średniowiecznych warowniach wzbudzą
zainteresowanie u turystów?
Z przeprowadzonych badań jednoznacznie wynika że utworzenie produktu
turystycznego jakim byłby szlak turystyczny motywowany historią jest bardzo dobrym
pomysłem. Ankietowanym podobały się zaproponowane formy promocji obiektów
położonych na szlaku i wykazali duże zainteresowanie odpowiednio podaną historią i
legendami.
Nie należy jednak zapominać, że stworzenie szlaku turystycznego potrzebuje
odpowiedniego oznakowania, promocji, logo oraz spójnej nazwy własnej z którą można by
było łatwo i jednoznacznie identyfikować szlak „zamki w dolinie Dunajca”. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
turystyka |
pl |
dc.subject |
historia |
pl |
dc.subject |
ekonomika turystyki |
pl |
dc.subject |
zamkowy szlak turystyczny |
pl |
dc.subject |
produkt turystyczny |
pl |
dc.title |
Turystyka motywowana historią – zamki doliny Dunajca jako koncepcja kreacji nowego produktu turystycznego |
pl |
dc.title.alternative |
Tourism inspired by history- The castles in the Dunajec valley as a concept of creating a new tourist product |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2018-02-22T14:29:45Z |
|