Cechy produktu sportowego na przykładzie stacji narciarskiej Dwie Doliny Muszyna-Wierchomla

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Polańska, Ilona
dc.date.accessioned 2018-03-06T14:08:29Z
dc.date.available 2018-03-06T14:08:29Z
dc.date.issued 2010-09-25 18:33:57
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10322
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie Stacji Narciarskiej Dwie Doliny Muszyna – Wierchomla jako produktu sportowego oraz analiza Stacji Narciarskiej Dwie Doliny Muszyna – Wierchomla, jako ośrodka sportów zimowych oraz miejsca zaspakajającego potrzeby aktywności ruchowej, rozrywki i przebywania w grupie. Praca zawiera trzy rozdziały i zakończenie. W rozdziale pierwszym podjęto analizę produktu w ujęciu marketingowym, wyjaśniono podstawowe pojęcia, czym jest produkt, jaka jest jego struktura oraz cykl życia. Scharakteryzowano również strategie podejmowane w poszczególnych fazach życia produktu. W rozdziale drugim poruszono zagadnienia dotyczące istoty i znaczenia produktu sportowego, jego struktury. Przedstawiono sport, jako jeden z obszarów działań marketingu. Podjęto charakterystykę zarządzania produktem sportowym oraz segmentacji rynku sportowego. Przedstawiono przykładowe strategie marketingowe w sporcie oraz temat sponsoringu sportowego. Pracę kończy rozdział trzeci, który przedstawia kształtowanie się polityki produktu sportowego w Stacji Narciarskiej Dwie Doliny Muszyna - Wierchomla. Ukazano analizę struktury produktu stacji narciarskiej oraz cykl życia Stacji Narciarskiej Dwie Doliny Muszyna – Wierchomla. Istotnym elementem tego rozdziału jest przedstawienie procesu dyfuzji innowacji w Stacji Narciarskiej Dwie Doliny Muszyna-Wierchomla. Przedstawiono, jakie na przestrzeni 13 lat istnienia firmy podjęto działania, w celu wprowadzenia na rynek produktu oraz utrzymania go w fazie wzrostu sprzedaży. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject Stacja Narciarska Dwie Doliny Muszyna-Wierchomla pl
dc.subject produkt sportowy pl
dc.subject marketing pl
dc.subject sponsoring sportowy pl
dc.subject cykl życia produktu pl
dc.subject stacja narciarska pl
dc.title Cechy produktu sportowego na przykładzie stacji narciarskiej Dwie Doliny Muszyna-Wierchomla pl
dc.title.alternative Characteristics of sporting product:a look at the Muszyna-Wierchomla Valley Ski station pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2018-02-22T14:42:43Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info