System zarządzania relacjami z klientami na przykładzie firmy Dachdek Sp. z o.o. w Tarnowie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Beliczyński, Jan
dc.contributor.author Kuczek, Katarzyna
dc.date.accessioned 2018-03-12T14:37:53Z
dc.date.available 2018-03-12T14:37:53Z
dc.date.issued 2012-09-01 08:44:30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10351
dc.description.abstract W niniejszej pracy starano się przywołać najważniejsze zagadnienia związane z systemem CRM, definicje systemu CRM, jego koncepcję i filozofię, strategie i procedury wdrażania oraz wyjaśnić, jak sukcesywnie wdrożyć aplikację systemu CRM w przedsiębiorstwie i jak ta implementacja została przeprowadzona w omawianej firmie Dachdek Sp. z o.o. Praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym rozdziale "Filozofia zarządzania relacjami z klientem" przedstawiono istotę i znaczenie budowania relacji firmy z klientem, a także różne pojęcia systemu CRM i obszary jego zastosowania. Ponadto zainteresowano się jego genezą i ewolucją oraz architekturą. Dodatkowo skupiono się na skuteczności i efektywności systemu CRM w firmie. Rozdział drugi "Metodyka diagnozy i implementacji strategii i technologii CRM" opisuje rodzaje strategii systemu CRM, w którym szczególnie zwrócono uwagę na strategię tzw. agrafki, rzepy i zamka błyskawicznego. Omówiono procedurę oceny systemu CRM w firmie, etapy wdrożenia aplikacji CRM, a także opisano korzyści i zagrożenia płynące z implementacji systemu CRM w firmie. W rozdziale trzecim "Identyfikacja i ocena systemu zarządzania relacjami z klientami w firmie Dachdek Sp. z o.o." scharakteryzowano firmę Dachdek Sp. z o.o. oraz opisano jej sposób zarządzania relacjami z klientem i poddano ocenie proces wdrażania systemu CRM. Przedstawiono również propozycję poprawnej implementacji systemu CRM dla potrzeb firmy. W celu zebrania materiału potrzebnego do analizy systemu zarządzania przeprowadzono ankietę wśród pracowników firmy. Badanie to pozwoliło na uzyskanie danych dotyczących poglądu pracowników na system CRM w przedsiębiorstwie Dachdek Sp. z o.o. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject system CRM pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject firma Dachdek Sp. z o.o. pl
dc.subject relacje z klientem pl
dc.subject architektura systemu CRM pl
dc.title System zarządzania relacjami z klientami na przykładzie firmy Dachdek Sp. z o.o. w Tarnowie pl
dc.title.alternative Customer relations management system as exemplified by "Dachdek" company in Tarnów pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2018-02-22T14:19:25Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info