dc.description.abstract |
Celem pracy było zanalizowanie strategii marketingowych na przykładzie koncernu motoryzacyjnego Honda i wybranych krajów (USA, Polska). W rozdziale pierwszym przedstawiona została historia koncernu począwszy od historii
założyciela poprzez kolejne etapy budowania korporacji. Następnym etapem było
zaprezentowanie rozwoju firmy na wybranych rynkach np. w USA, Japonii i Polsce.
Kolejny rozdział poświęcony został USA. Wspomniano tutaj o początkach koncernu
w Stanach Zjednoczonych i o tym w jaki sposób podbity został rynek. Kolejne podrozdziały
to motocykle i samochody oraz opisy strategii marketingowych zastosowanych w przypadku
podboju USA.
W rozdziale trzecim, w całości poświęconym Polsce, przedstawiono historię koncernu
w tym kraju. Podobnie jak w przypadku USA, zaprezentowano strategie i działania jakie
zostały podjęte po to aby Honda mogła zaistnieć w Polsce.
Ostatni, czwarty rozdział poświęcony został USA i Polsce. Porównane zostały
strategie zdobywania poszczególnych rynków, zaprezentowano różnice odnośnie ceny oraz
produktów, które są inne w Europie i USA. |
pl |