Jakość obsługi klienta jako kluczowy element skutecznego marketingu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Stańczyk, Grzegorz
dc.date.accessioned 2018-07-03T13:37:34Z
dc.date.available 2018-07-03T13:37:34Z
dc.date.issued 2010-09-24 11:12:40
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10423
dc.description.abstract Celem pracy jest sprawdzenie na podstawie hipermarketu Carrfour czy metoda marketingu partnerskiego czyli optymalne zarządzanie obsługą klienta została wprowadzona w funkcjonowanie przedsiębiorstwa oraz jak klienci postrzegają obsługę, obowiązki pracowników oraz ich zainteresowanie nimi. Praca zawiera informacje teoretyczne związane z pojęciem obsługi klienta oraz na podstawie ankiety zweryfikowanie ich funkcjonowania w rzeczywistości. Struktura pracy składa się z pięciu rozdziałów, gdzie pierwszy rozdział przeznaczony jest na wprowadzenie podstawowych zagadnień marketingu, jego funkcji oraz instrumentów, którymi się posługuje. W drugim rozdziale przedstawiona jest charakterystyka marketingu partnerskiego oraz porównanie go z marketingiem tradycyjnym. Trzeci rozdział poświęcony jest problematyce związanej z obsługą klienta. Zawiera ona wszystkie niezbędne informacje dotyczące budowania relacji z klientem oraz ich utrzymywania. Natomiast czwarty rozdział oparty jest na pojęciach związanych z obsługą, usługą oraz pomiarem jakości w usługach. W piątym rozdziale przedstawione jest badanie obsługi klienta na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród osób korzystających z usług hipermarketu Carrfour. Rozdział ten zawiera analizę oraz interpretację pytań zawartych w kwestionariuszu oraz wysunięte z niego wnioski. Szósty rozdział podsumowuje całość dokonanych obserwacji. Pracę zamyka bibliografia oraz aneks. Na podstawie przeprowadzonego kwestionariusza w hipermarkecie Carrefour można stwierdzić, iż koncepcja marketingu partnerskiego polegająca głównie na postawieniu klienta na pierwszym miejscu zostaje stopniowo wprowadzana w życie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing partnerski pl
dc.subject marketing pl
dc.subject klient pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject pracownik pl
dc.title Jakość obsługi klienta jako kluczowy element skutecznego marketingu pl
dc.title.alternative Quality of Customer Service as a Key Element of Effective Marketing pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2018-03-09T12:03:28Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info