Wybrane aspekty marketingu sportowego na przykładzie królewskiej gry w szachy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Szewczyk, Grzegorz
dc.date.accessioned 2018-07-09T10:49:32Z
dc.date.available 2018-07-09T10:49:32Z
dc.date.issued 2010-09-20 17:49:50
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10440
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie, że odpowiedni marketing sportowy, ze szczególnym zwróceniem uwagi na promocję, może stać się środkiem na poprawę obecnej sytuacji szachistów i szachów w Polsce. W rozdziale I przedstawiono podstawowe zagadnienia dotyczące marketingu sportowego. W rozdziale II autor pokazał czym są szachy, przedstawił zasady gry, zwrócił uwagę na aspekty obecnej sytuacji królewskiej gry w Polsce. W rozdziale III opisano głośne wydarzenia szachowe, które odniosły medialny sukces oraz przedstawiono sposoby na promocję królewskiej gry. Szachy potrzebują wzmożonej promocji. Muszą być stałym gościem w mediach (od szczebla lokalnego do ogólnokrajowego) po to, by miały szansę przyciągnąć poważnych sponsorów. Spowoduje to również zwiększenie liczby czynnych zawodników. Posiadający największy talent oraz konieczne wsparcie finansowe wyselekcjonowani zawodnicy będą mogli skupić się wyłącznie na pracy nad szachami, a co za tym idzie podnosić swój poziom gry. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject zarządzanie marketingowe pl
dc.subject marketing sportowy pl
dc.subject szachy pl
dc.title Wybrane aspekty marketingu sportowego na przykładzie królewskiej gry w szachy pl
dc.title.alternative The chosen aspects of the sports marketing on the example of the royale game of chess pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2018-03-09T12:20:59Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info