Silnik gry akcji oparty na bibliotece OpenGL i DirectX

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Białas, Franciszek
dc.contributor.author Trojanowski, Wojciech
dc.date.accessioned 2018-07-10T12:42:14Z
dc.date.available 2018-07-10T12:42:14Z
dc.date.issued 2010-09-20 16:57:23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10457
dc.description.abstract Celem pracy jest stworzenie silnika gry akcji z wykorzystaniem języka C++, biblioteki graficznej OpenGL oraz biblioteki DirectX wykorzystanej do zaimplementowania podsystemu wejścia i dźwięku. Zakres części teoretycznej pracy obejmuje przedstawienie charakterystyki silnika gry, omówienie podsystemów (klas) z jakich składa się silnik, omówienie najważniejszych funkcji silnika, omówienie zastosowanych technik i algorytmów, przeprowadzenie testów silnika i jego wydajności oraz prezentację przykładów zastosowania silnika. We wstępie została przestawiona ogólna charakterystyka silników gier. Pierwszy rozdział zawiera architekturę zaimplementowanego silnika z podziałem na klasy. Opisane są również poszczególne podsystemy oraz wykorzystane techniki w procesie ich implementacji. Drugi rozdział omawia bardziej szczegółowo najważniejsze z podsystemów, które były kluczowe do prawidłowego działania całego silnika gry. Za pomocą rysunków oraz fragmentów kodu został przedstawiony sposób implementacji poszczególnych elementów silnika tzn. wykorzystane techniki i algorytmy. W trzecim rozdziale zamieszczone są zrzuty ekranu przedstawiające działanie silnika gry jako całości, będące efektem połączenia wszystkich wymienionych podsystemów. Ostatni rozdział zawiera podsumowanie oraz wnioski końcowe, zostały również zgromadzone informacje o możliwościach rozbudowy silnika. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject informatyzacja pl
dc.subject gra komputerowa pl
dc.subject programowanie pl
dc.subject silnik gry pl
dc.subject język C++ pl
dc.title Silnik gry akcji oparty na bibliotece OpenGL i DirectX pl
dc.title.alternative Action game engine based on OpenGL and DirectX library pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2018-03-09T13:44:03Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info