Zapamiętywanie reklam i przekonanie na temat ich skuteczności w grupie młodych dorosłych
Ładowanie...
Data
2009-09-29 16:27:30
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Celem niniejszej pracy jest lepsze poznanie zjawiska reklamy oraz jej oddziaływania na odbiorców. Może być ona przydatna zarówno twórcom reklam, jak i ich odbiorcom jako uzupełnienie, bądź rozszerzenie wiedzy z zakresu mechanizmów psychologicznych, działających w reklamach; co z kolei przyczyni się do bardziej świadomego decydowania o postawach konsumenckich. Ponadto praca ta ma za zadanie pokazać, jaki jest związek reklamy z procesami zapamiętywania, a dokładniej to, jakie elementy reklam zapamiętujemy oraz jaka jest skuteczność reklamy, która została zapamiętana.
Opis
Słowa kluczowe
reklama, pamięć, psychologia reklamy