Postawy kobiet wobec reklamy internetowej produktów markowych sieci telefonii komórkowej PLAY

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Barylska, Ewa
dc.date.accessioned 2013-10-22T08:00:22Z
dc.date.available 2013-10-22T08:00:22Z
dc.date.issued 2010-12-02 21:46:43
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1097
dc.description.abstract Ponieważ postawy są z reguły powiązane z zachowaniami konsumenckimi stąd wybór tematu pracy ukazującej postawy kobiet wobec reklamy internetowej markowych produktów sieci telefonii komórkowej PLAY. Punktem wyjścia do analizy zagadnień teoretycznych była komunikacja marketingowa we współczesności. Na tym tle przedstawiam analizę reklamy jako skutecznego instrumentu komunikacji sieci PLAY z rynkiem oraz jej cele, funkcje i rodzaje. Opisuję postawy i zachowania konsumenckie kobiet oraz metody i techniki wywierania na nie wpływu. Opracowanie analizuje postawione przeze mnie hipotezy badawcze, na podstawie dokonanego badania ankietowego wśród kobiet na terenie Nowego Sącza. W analizie jakościowo - ilościowej wyników badań możemy poznać m. in. strukturę postaw kobiet w stosunku do sieci telefonii komórkowej PLAY, jej usług i produktów. pl
dc.description.abstract Since attitudes as a rule are connected with consumer behaviours of the attitude from here portraying the choice of the subject matter of the work of women towards the Internet advertisement of brand-name products PLAY mobile networks. For analysis of theoretical issues a marketing communication was a point of departure in the present. Against this background I am describing analysis of the advertisement as the effective instrument of the communication of the PLAY network with the market and her cells, functions and kinds. I am describing attitudes and consumer behaviours of women and the method and the technique of exerting on of not an influence. The study is analysing research hypotheses put by me, of questionnaire survey on the base effected amongst women on the area New Sącza. In analysis qualitatively - quantitative we can get to know findings structure of attitudes of women in relation to the PLAY mobile network, her services and products. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject postawy pl
dc.subject zachowania konsumenta pl
dc.subject reklama pl
dc.subject internet pl
dc.subject produkt markowy pl
dc.subject attitudes pl
dc.subject consumer behaviours pl
dc.subject advertisement pl
dc.subject brand product pl
dc.title Postawy kobiet wobec reklamy internetowej produktów markowych sieci telefonii komórkowej PLAY pl
dc.title.alternative Women attitudes towards brand – name commercials of the PLAY mobile network in the Internet pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-21T12:31:48Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info