Program rewitalizacji Szczawnicy jako przykład budowania przewagi konkurencyjnej na rynku

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Rymarczyk-Wajda, Katarzyna
dc.date.accessioned 2013-10-29T13:41:40Z
dc.date.available 2013-10-29T13:41:40Z
dc.date.issued 2009-12-02 19:33:18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1226
dc.description.abstract Przedmiotem pracy magisterskiej jest analiza możliwości budowania konkurencyjności przez pryzmat gminy uzdrowiskowej przy pomocy programu rewitalizacji. Założeniem pracy jest zrozumienie mechanizmów konkurowania, poznanie wytycznych opracowywania i narzędzi wdrażania programu rewitalizacji. Akcent położono również na zrozumienie mechanizmów funkcjonowania gminy uzdrowiskowej, poznania jej odrębności ustrojowej, uznając że ma to istotne znaczenie w podejmowaniu inicjatyw o charakterze strategicznym. Dokonano analizy zasobów turystyczno-uzdrowiskowych Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Szczawnica, odgrywających kluczową rolę w budowaniu konkurencyjności. W oparciu o wyznaczone cele sformułowano następującą tezę badawczą: Efektywne wdrożenie programu rewitalizacji jest istotnym czynnikiem kształtowania pozycji konkurencyjnej gminy uzdrowiskowej Szczawnica. Praca składa się ze wstępu, czterech rozdziałów i zakończenia. Pierwsze dwa rozdziały mają charakter teoretyczny, kolejne dwa empiryczny. Założeniem autora jest, aby wyniki i konkluzje pracy były potraktowane jako przewodnik na etapie opracowywania i wdrażania programu rewitalizacji. Zaproponowane rozwiązania i przedsięwzięcia rewitalizacyjne staną się przedmiotem rozważań Zespołu Projektowego, odpowiedzialnego za przygotowanie programu rewitalizacji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zarządzanie gminą pl
dc.subject promocja gminy pl
dc.subject promocja regionu pl
dc.subject rewitalizacja uzdrowiska pl
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.subject turystyka pl
dc.subject uzdrowiska pl
dc.title Program rewitalizacji Szczawnicy jako przykład budowania przewagi konkurencyjnej na rynku pl
dc.title.alternative The programme of revitalization of Szczawnica as the example of building competitive advantage on the market pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-27T13:12:17Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info