Działania marketingowe odgrywają istotną rolę w sprawnym funkcjonowaniu
każdego przedsiębiorstwa. Jednym z najprężniej rozwijających się sektorów polskiej
gospodarki jest sektor usług finansowych, stanowiący odzwierciedlenie sytuacji, jaka obecnie
panuje na rynku. Dlatego tak ważne jest umiejętne podjęcie określonych działań
marketingowych w celu uzyskania oczekiwanych wyników. Niniejsza praca definiuje
specyfikę działań marketingowych na przykładzie Banku Spółdzielczego w Nowym Sączu.
W celu potwierdzenia, bądź odrzucenia hipotezy badawczej wykorzystano ankietę, której
wynik pozwolił ocenić jakość i sprawność podjętych przez bank działań marketingowych.
Podsumowując otrzymane wyniki z przeprowadzonego badania ankietowego, udowodniono,
iż brak jest jakichkolwiek podstaw do odrzucenia przyjętej hipotezy badawczej.
Umiejętne wykorzystywanie narzędzi marketingowych przyczynia się do sprawnego
funkcjonowania każdej instytucji oraz zapewnienia jej odpowiedniej pozycji w przyszłości.
Marketing activities play an important role in the smooth functioning of any business.
One of the fastest growing sectors of the Polish economy then is the financial services sector, reflecting the situation that currently prevails in the market. It is therefore important to take certain actions skillful marketing to get the desired results. This paper defines the specific
marketing activities on the example of Bank of Nowy Sącz.
In order to confirm or reject the hypothesis of the research used a survey, the results of which helped to assess the quality and efficiency of the measures taken by the bank marketing.
To sum up the results of the survey conducted, proved that there is no reason to reject the research hypothesis accepted. Skilful use of marketing tools contribute to the smooth functioning of all institutions, and to ensure its proper position in the future.