Analiza działalności promocyjnej przedsiębiorstwa Eurobud Max

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Habel, Monika
dc.date.accessioned 2013-11-12T13:01:08Z
dc.date.available 2013-11-12T13:01:08Z
dc.date.issued 2010-06-05 13:14:22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1442
dc.description.abstract Sukces przedsiębiorstwa na rynku zależy nie tylko od znajomości potrzeb nabywców, wytwarzania i oferowania produktów najwyższej jakości, ustalenia atrakcyjnych cen i zapewnienia dogodnych miejsc oraz warunków dokonywania zakupów. Niezbędne jest również komunikowanie się z nabywcami za pomocą działań promocyjnych. Celem tej pracy jest charakterystyka działalności promocyjnej przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem faktu, że poniesione koszty na promocję w przyszłości owocują zyskami, które zresztą są głównym motywem prowadzenia działalności. Przedsiębiorstwo Eurobud Max prowadzone jest w formie spółki cywilnej, właścicielom zależy na jak najlepszym zarządzaniu oraz świadczeniu usług na najwyższym poziomie, co daje efekt w postaci zysku i zadowoleniu klientów, którzy poprzez dobre zdanie i satysfakcje przyciągają kolejnych klientów. Nieodłącznym czynnikiem pracy właścicieli jest współpraca ze sprawdzonymi wykonawcami DOM-BUD oraz INTER-BAU, którzy w razie chęci wyrażonej przez klienta wykonują każdą pracę począwszy od budowy domu od podstaw do wykończenia pod klucz. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja pl
dc.subject reklama pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.title Analiza działalności promocyjnej przedsiębiorstwa Eurobud Max pl
dc.title.alternative The analysis of promotional activity of the Eurobud Max company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-12T10:34:03Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info