Kształtowanie wizerunku organizacji na przykładzie firmy Elektro

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Groń, Kinga
dc.date.accessioned 2013-11-16T09:16:22Z
dc.date.available 2013-11-16T09:16:22Z
dc.date.issued 2010-04-27 23:36:29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1513
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przedstawienie w jaki sposób kształtowany jest wizerunek w średniej firmie. Niniejsza praca składa się z trzech rozdziałów. Rozdział pierwszy przedstawia rolę wizerunku we współczesnym świecie, a także proces jego kształtowania. W rozdziale drugim zostały przedstawione instrumenty, dzięki którym można kształtować wizerunek organizacji. Opisano tu między innymi takie instrumenty jak reklama, sprzedaż osobista, marketing bezpośredni, promocja sprzedaży oraz public relations. W rozdziale trzecim scharakteryzowano firmę oraz przeprowadzono analizę kształtowania wizerunku w tymże przedsiębiorstwie. Kształtowanie wizerunku to zespół celowo zorganizowanych działań, zapewniających przedsiębiorstwu systematyczne komunikowanie się ze swoim otoczeniem. Celem Elektro jest wykreowanie swojego wizerunku jako firmy nowoczesnej, proekologicznej, dbającej o wygodę i zadowolenie klienta. Pamiętać należy, że poszczególne instrumenty wzajemnie się uzupełniają. Kształtowanie struktury instrumentów kształtowania wizerunku uzależnione jest w dużym stopniu od charakteru prowadzonej działalności i rodzaju rynku, na którym działa przedsiębiorstwo. Firma tworząc swój wizerunek, wykorzystuje elementy, które identyfikują ja i wyróżniają z otoczenia. Są to między innymi: nazwa marketingowa, znak graficzny oraz jakość i kompleksowość obsługi. Aby dotrzeć do otoczenia, Elektro wykorzystuje różne środki przekazu informacji. W celu kontaktowania się z otoczeniem firma wykorzystuje prasę i Internet. Jeżeli firma wspomaga jakieś cele społeczne, kulturalne czy sportowe, otoczenie firmy na pewno to dostrzeże, a firma dzięki temu zyskuje dobrą opinię. Przecież akceptacja, zaufanie i dobra opinia w otoczeniu przedsiębiorstwa są najważniejsze. Sponsorowanie wprawdzie nie informuje w sposób bezpośredni o produkcie, stara się jednakże wytworzyć przychylny klimat dla firmy sponsorującej. Sponsorowanie ma za zadanie oddziaływać na duże grupy, jednakże zakres kontroli tego instrumentu jest bardzo ograniczony. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject wizerunek przedsiębiorstwa pl
dc.subject reklama pl
dc.subject marketing pl
dc.subject promocja pl
dc.subject public relations pl
dc.subject sponsoring pl
dc.title Kształtowanie wizerunku organizacji na przykładzie firmy Elektro pl
dc.title.alternative Creating an image of the company refering to example of the Electro company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-14T15:30:02Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info