Ocena atrakcyjności programu lojalnościowego przy wyborze karty kredytowej na przykładzie karty FURORA oferowanej przez LUKAS Bank S.A.
Ładowanie...
Data
2010-05-14 15:23:16
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Celem pracy było przybliżenie zagadnień związanych z kartą płatniczą, wskazanie korzyści i zagrożeń wynikających z wykorzystania kart kredytowych oraz ukazanie karty jako nowoczesnej, przyszłościowej i wartościowej metody płacenia. Przede wszystkim jednak skupiłam swoją uwagę na dodatkowych korzyściach płynących ze stosowania kart – głównie programie lojalnościowym, które to powiązanie jest absolutną nowością na polskim rynku bankowym i funkcjonuje na nim od niedawna. Skupiłam też swoją uwagę na istotności lojalności klientów bankowych do tych instytucji, co stało się bardzo istotną kwestią w obecnych czasach kryzysu gospodarczego. Aby potwierdzić moje spostrzeżenia, została przeprowadzona ankieta wśród klientów LUKAS Banku, a jej wyniki zostały przedstawione w czwartym rozdziale niniejszej pracy. W niniejszej pracy wykorzystano pozycje książkowe, przepisy prawne oraz szereg artykułów zawartych w periodykach, a także informacje dostępne w sieci Internet, które dostarczyły najwięcej informacji potrzebnych do pracy. Sądzę, że rynek kart kredytowych będzie się nadal prężnie rozwijał. Ale sądzę też, że wymagania klientów będą warunkować to, jaką ofertę banki będą dla nich przygotowywać. Karty będą udoskonalane nie tylko pod względem dodatkowych usług czy korzyści, ale również pod względem bezpieczeństwa, co jest w dzisiejszych czasach dla klientów bardzo ważne.
Opis
Słowa kluczowe
bankowość, karty płatnicze, programy lojalnościowe, karty kredytowe, lojalność klientów