Ocena atrakcyjności programu lojalnościowego przy wyborze karty kredytowej na przykładzie karty FURORA oferowanej przez LUKAS Bank S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Mosoń, Agnieszka
dc.date.accessioned 2013-11-18T08:57:24Z
dc.date.available 2013-11-18T08:57:24Z
dc.date.issued 2010-05-14 15:23:16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1552
dc.description.abstract Celem pracy było przybliżenie zagadnień związanych z kartą płatniczą, wskazanie korzyści i zagrożeń wynikających z wykorzystania kart kredytowych oraz ukazanie karty jako nowoczesnej, przyszłościowej i wartościowej metody płacenia. Przede wszystkim jednak skupiłam swoją uwagę na dodatkowych korzyściach płynących ze stosowania kart – głównie programie lojalnościowym, które to powiązanie jest absolutną nowością na polskim rynku bankowym i funkcjonuje na nim od niedawna. Skupiłam też swoją uwagę na istotności lojalności klientów bankowych do tych instytucji, co stało się bardzo istotną kwestią w obecnych czasach kryzysu gospodarczego. Aby potwierdzić moje spostrzeżenia, została przeprowadzona ankieta wśród klientów LUKAS Banku, a jej wyniki zostały przedstawione w czwartym rozdziale niniejszej pracy. W niniejszej pracy wykorzystano pozycje książkowe, przepisy prawne oraz szereg artykułów zawartych w periodykach, a także informacje dostępne w sieci Internet, które dostarczyły najwięcej informacji potrzebnych do pracy. Sądzę, że rynek kart kredytowych będzie się nadal prężnie rozwijał. Ale sądzę też, że wymagania klientów będą warunkować to, jaką ofertę banki będą dla nich przygotowywać. Karty będą udoskonalane nie tylko pod względem dodatkowych usług czy korzyści, ale również pod względem bezpieczeństwa, co jest w dzisiejszych czasach dla klientów bardzo ważne. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject bankowość pl
dc.subject karty płatnicze pl
dc.subject programy lojalnościowe pl
dc.subject karty kredytowe pl
dc.subject lojalność klientów pl
dc.title Ocena atrakcyjności programu lojalnościowego przy wyborze karty kredytowej na przykładzie karty FURORA oferowanej przez LUKAS Bank S.A. pl
dc.title.alternative The assessment of the attractiveness of credit card loyalty program - case study of FURORA credit card issued by LUKAS Bank S.A. pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-16T14:59:55Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info