Rola technik sprzedaży w handlu detalicznym na przykładzie sklepu X

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Wypasek, Sylwia
dc.date.accessioned 2013-11-18T09:59:40Z
dc.date.available 2013-11-18T09:59:40Z
dc.date.issued 2010-09-28 22:05:05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1556
dc.description.abstract Niniejsza praca złożona z trzech rozdziałów i kilku podrozdziałów, ma na celu przybliżyć istotę sprzedaży osobistej. Podejmuję się próby wyjaśnienia jaki wpływ na sprzedaż w handlu detalicznym ma zastosowanie techniki perswazji przez personel sprzedażowy. Tematyka jest bardzo ważna nie tylko dla sprzedawcy, ale także dla tych, którzy nie chcą wpaść w wir manipulacji podczas profesjonalnej obsługi w centrum handlowym. Tematem pracy była rola technik sprzedażowych w handlu detalicznym na przykładzie sklepu „X”. W poszczególnych rozdziałach zgodnie z założeniami zajęłam się wyjaśnieniem pojęć. W zakresie przeglądu definicji pod uwagę wzięłam techniki sprzedażowe, pojęcie handlu detalicznego. Zainteresowałam się także etapami procesu sprzedaży osobistej. Zobowiązało mnie to do omówienia zasad skutecznej obsługi klienta i teorii zachowań konsumentów. Na kolejnym etapie przybliżyłam sztukę negocjacji, mowę ciała, wizualizację przestrzeni handlowej. W drugim rozdziale zagłębiłam się w sztuce wywierania wpływu na ludzi w aspekcie marketingu. Przybliżone zostały walory komunikacji interpersonalnej. Głównym celem pracy było rozeznanie się jaki wpływ mają posiadane umiejętności perswazyjne na wyniki sprzedażowe. Jak wynika z dokonanych badań własnych, przeprowadzonych metodą ankietową, klienci sklepu w dużej mierze zwracają uwagę na behawioryzm osoby obsługującej. Niemniej jednak nieświadomie manipulowani przez personel ulegają dokonywaniu zakupów. Preparując kolejne badania, nawiązałabym do przeprowadzanych szkoleń z zakresu współczesnych technik sprzedażowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject handel detaliczny pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject psychologia sprzedaży pl
dc.subject sprzedaż detaliczna pl
dc.subject sprzedaż osobista pl
dc.subject techniki sprzedaży pl
dc.subject zachowania konsumenta pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.title Rola technik sprzedaży w handlu detalicznym na przykładzie sklepu X pl
dc.title.alternative The role of sales techniques in retail trade on the basis of X shop pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-16T15:00:01Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info