Zarządzanie jakością w usługach hotelarskich

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Tylek, Natalia
dc.date.accessioned 2013-11-20T13:26:05Z
dc.date.available 2013-11-20T13:26:05Z
dc.date.issued 2010-06-22 12:25:20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1639
dc.description.abstract W dzisiejszych czasach usługi hotelarskie to nie tylko posiłek i nocleg, lecz zapewnienie klientowi wszelkich potrzeb i oczekiwań. To zespół działań pracowników wszystkich szczebli, aby uzyskać satysfakcję klienta. Usługa hotelarska jest pewnego rodzaju produktem turystycznym, w którym zarządzanie jakością jest bardzo ważnym aspektem, dzięki któremu możemy uzyskać przewagę nad konkurencją. Praca ma na celu przybliżenie problematyki zarządzania jakością w usługach turystycznych oraz przedstawienie jak ważną dziedziną nauki jest zarządzanie jakością . Zarządzanie jakością jest w miarę młodą dziedziną nauki jednak bardzo ważną. Każde przedsiębiorstwo musi doskonalić swój produkt aby mogło się utrzymać na rynku. Najlepszym i najefektywniejszym tego działania sposobem jest zarządzanie przez jakość. Dzięki podnoszeniu poziomu jakości utrzymujemy klientów lojalnych oraz pozyskujemy nowych nabywców. Satysfakcja klientów jest głównym aspektem, dzięki któremu możemy wygrywać z konkurencją. Usługa hotelarska to produkt turystyczny z którym każdy ma kontakt. Ludzie coraz częściej podróżują z różnych powodów czy to zawodowych, czy typowo wypoczynkowych, ale zawsze muszą znaleźć tymczasowe miejsce pobytu. Dlatego należy pamiętać, że bardzo ważne jest, aby dobrze zarządzać tą usługą i być otwartym na potrzeby klientów. To co dziś jest dobrem luksusowy jutro może być usługą podstawową. Rozwój hotelarstwa stwarza coraz to większe szanse oraz przynosi ogromne korzyści. Usługa hotelarska to możliwość wykreowania nowych wysokiej jakości produktów, wykreowania marki i rozpowszechnienia produktu na nowym rynku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zarządzanie jakością pl
dc.subject hotelarstwo pl
dc.subject usługi hotelowe pl
dc.subject satysfakcja klienta pl
dc.subject benchmarking pl
dc.subject jakość usług turystycznych pl
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.title Zarządzanie jakością w usługach hotelarskich pl
dc.title.alternative Quality management in hotel services pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-20T10:17:13Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info